Gå til innhold

Hva har du kvittet deg med fra fortiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir tullete av alt rot. Men så er det, «vil jeg angre på at jeg ga det bort/solgte det i fremtiden?» vil jeg få bruk for det? 

men så er det himla godt å ikke ha så mye å drasse på og..

Anonymkode: a147a...0a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En svart vibrerende replika av en eks-elskers penis. Angrer litt nå på at jeg kasta den, men det måtte til.

Anonymkode: d94a8...b15

Skrevet

Eksen ,og har opprydning 2 ganger i året og alt som ikke er brukt siste året maks 2 år,går på gjennbruk el søppel. 

Anonymkode: c506e...4dd

Skrevet

Alle "venner" fra barne og ungdomsskolen.

Anonymkode: e855d...21f

Skrevet

Jeg var som deg, sparte på barneklær, leker, minner fra ferieturer, gaver jeg hadde fått som jeg ikke likte (men jeg likte jo personen jeg hadde fått dem fra). Nå er jeg ikke sånn lenger i det hele tatt, sparer på veldig lite. Mye endret seg da søsteren min døde og jeg måtte rydde opp i hennes saker. Jeg fikk en veldig sterk opplevelse av at det ikke er tingene som er viktige og som skaper rammer, det er menneskene vi har rundt oss og minnene vi deler.

Skrevet

Barna har en liten plastkasse med litt klær og leker og jeg har en litt større kasse med bilder og enkelte «suvenirer». Ellers gir jeg vekk/selger/kaster jeg ting vi ikke bruker. Orker ikke rydde på mange saker.

Anonymkode: 69b07...54d

Skrevet

Fra fortiden har jeg kvittet meg med mest mulig. Ingen grunn til å spare på materielle ting, minnene finnes uansett i hjernen. 

Anonymkode: 9ee9a...20b

Skrevet

Jeg ser på min favoritt jeans fra tenårene. På en måte morsomt å ha, men den kommer aldri til å bli brukt igjen. Ser barnslig ut... og så kjøpte jeg litt for store bukser før, for jeg trodde alderskiloene ville komme fort. Jeg kommer fremdeles inn i tenåringsklærne, så buskene jeg trodde skulle tilpasse seg alderen er fremdeles for storenog ubrukte. Spare til jeg er enda eldre liksom, eller bare selge/gi bort?

Anonymkode: a147a...0a7

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

En svart vibrerende replika av en eks-elskers penis. Angrer litt nå på at jeg kasta den, men det måtte til.

Var han stor, eller bare fin å se på? 

Anonymkode: cd2a1...108

Skrevet

Les Marie kondo sin bok om rydding. Det ga meg et nytt syn på opprydding 

Anonymkode: 96020...72f

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var han stor, eller bare fin å se på? 

Anonymkode: cd2a1...108

Begge! Prakteksemplar 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...