Gå til innhold

er det for sent å være hjemme alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på snart 9 år er vant til å være hjemme 2-3 timer alene etter skolen å han liker det.  Imorgen har jeg veldig lyst å gå gruppetrening her jeg bor som har oppstart imorgen,men har ikke fått barnevakt. Kan han være alene hjemme fra 19 til ca 20? Eller er det for sent på kvelden til å være hjemme alene?  Han har mobil å jeg er bare 10 minutter unna han.Jeg har riktig nok ikke bil men skulle det være noe så hadde jeg selvsagt hoppet i en taxi med en gang.

Anonymkode: 7039b...450

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør kanskje legge til at jeg har fri imorgen så jeg kommer til å tilbringe hele dagen ellers med han :) 

Skrevet

Det er helt ok dette ja etter min mening 😊

Anonymkode: 6c1e3...5e5

Skrevet

Har en 9-åring selv som fint er alene flere timer hvis han får lov. Spør alltid om å vente hjemme hvis vi skal noe. Så lenge dere legger har telefon så ser jeg ikke noen problem i dette :)

Anonymkode: 281fa...148

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har en 9-åring selv som fint er alene flere timer hvis han får lov. Spør alltid om å vente hjemme hvis vi skal noe. Så lenge dere legger har telefon så ser jeg ikke noen problem i dette :)

Anonymkode: 281fa...148

Sånn er sønnen min også,han spør om han kan være hjemme alene når jeg skal kjedelige ærend. Det har fungert veldig bra. 

Tror jeg tar sjansen å melder meg på treningen jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...