Gå til innhold

Når man krangler med partneren....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten kranglet nylig om diverse. I lang tid har kjæresten min bli så sint at hun kaller meg psyko, kjerring, dritt kjerring, jævla kjerring, åndssvak, teit, idiot, jævla hore hver gang vi krangler. jeg blir så lei meg. Og jeg ber henne slutte å si dette til meg gang på gang, men hun fortsetter å si stygge ting til meg under en krangel. I dag kranglet vi og jeg sa; «feite jævel». Jeg vet ikke hvorfor jeg sa det, jeg bare sa det fordi jeg ble så lei av alt tullet hennes. Hun klikket selvfølgelig og sa at jeg har gått over en grense. Dette er utilgivelig og nå måtte hun tenke seg om hva vi holder på med. Hun la seg så på et eget rom. Etter ca 20 min kom hun tilbake til meg og sa; «nå vet jeg hva du tenker om meg» «tror du at du at jeg kommer til å føle meg bra rundt deg nå?» jeg svarte henne med at nå kan du kjenne på hvordan det er for meg. Det likte hun selvsagt ikke og satte seg selv som et offer. Offer for at jeg sa «feite jævel». De første stygge ordene på mange mange mange år. 

jeg må bare spørre. Er det jeg som er helt dust som ikke skjønner noen ting her eller har hun ikke helt rett i å bli så opprørt over det jeg sa? Jeg har tålt flere år med stygge ord til meg når vi krangler. Jeg blir så ufattelig lei meg. Men det forstår hun ikke. Men når jeg sier dette til henne så har jeg gått over en grense. Jeg tenker, har ikke denne grensen gått over for lenge siden av henne selv? Ja, jeg kommentere kroppen hennes, men hun kommenter hode mitt (og for meg gjør det så vondt). 

Anonymkode: e6a70...738

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har et veldig, veldig usunt forhold... er dette liv laga? 

Skrevet

Jeg leste til "åndssvak", dvs. halvannen linje... og konkluderte med at dette er ikke et forhold noen bør være i.

Du har levd med psykisk vold. Når du så sender én kommentar tilbake forstår hun det ikke, og hun skylder på deg, men ser ikke hvordan hun har ødelagt forholdet i årevis.

Din kommentar var dumt gjort, men det som er mest galt her er at du har latt henne utsette deg for psykisk vold i årevis.

Kom deg unna henne, for dere har et veldig destruktivt forhold ingen burde leve i.

Anonymkode: 00246...b54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...