Gå til innhold

Når man ikke reagerer som forventet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke gå inn på HVA. Men la oss si at planen er at noen skal reise bort og være borte hele uka. Vedkommende dro sammen med en felles bekjent. Denne felles bekjente kommer en tur innom som avtalt. Plutselig hopper en annen frem også «overaskelse». Egentlig var det fordi jeg skulle bli glad. Mens jeg bare ble irritert og sur..... hva feiler?

Anonymkode: 01da3...291

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Autokorrekt 😛 

det som skulle stå var at denne felles bekjente skulle komme innom en tur, for de hadde vært der sammen. Den andre var igjen. Men plutselig så viser det seg at vedkommende er der likevel. 

Skrevet

Jeg skjønner faktisk ingenting. 

Presiseringen gjorde forvirringen komplett. 

Anonymkode: 5bb96...359

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner faktisk ingenting. 

Presiseringen gjorde forvirringen komplett. 

Anonymkode: 5bb96...359

Huff 😅 Ok. Person jeg er mildt sagt lei av. Stjeler showet som man sier. Snakker og snakker, seg og sitt. Skal være med på alt, veldig nysgjerrig osv. 
Hun er den eneste jeg har problemer med å like i familien. Det er min 2 år yngre søster.

hun skulle være borte denne uka. Det var noen som dro sammen med henne og hun skulle egentlig være igjen hos noen venner av henne der. Jeg så frem til en uke uten mas. Men Neida. Var på besøk hos mamma og pappa i dag. Plutselig bare kommer hun.  Som om dette skulle være en overaskelse.... jeg ble ikke glad jeg.....

Skrevet

Er det du som har skrevet så mye om søsteren din tidligere?

Anonymkode: c0944...72d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Huff 😅 Ok. Person jeg er mildt sagt lei av. Stjeler showet som man sier. Snakker og snakker, seg og sitt. Skal være med på alt, veldig nysgjerrig osv. 
Hun er den eneste jeg har problemer med å like i familien. Det er min 2 år yngre søster.

hun skulle være borte denne uka. Det var noen som dro sammen med henne og hun skulle egentlig være igjen hos noen venner av henne der. Jeg så frem til en uke uten mas. Men Neida. Var på besøk hos mamma og pappa i dag. Plutselig bare kommer hun.  Som om dette skulle være en overaskelse.... jeg ble ikke glad jeg.....

Du er en skikkelig stjernesøster du....

Anonymkode: 2364b...a66

Skrevet

Åh Gud.. Hvor gammel er du? 12? 

Anonymkode: b130d...021

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...