Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Her i kommunen er det mye diskusjon om når man kan komme i barnehage Og når man kan jobbe. Noen sier det holder med negativ test, mens andre sier at man uansett skal ha en symptomfridag selv om testen er negativ. Noen her som vet helt sikkert ? Anonymkode: fed89...512
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #2 Skrevet 21. juni 2020 Smitteveilederen sier vel at man skal ha én symptomfri dag til tross for negativ test. Anonymkode: 40a0c...635
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #3 Skrevet 21. juni 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Smitteveilederen sier vel at man skal ha én symptomfri dag til tross for negativ test. Anonymkode: 40a0c...635 Stoler de ikke på testene tro. Det er jo ikke særlig tillitsvekkende synes jeg Anonymkode: bb593...b3e
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stoler de ikke på testene tro. Det er jo ikke særlig tillitsvekkende synes jeg Anonymkode: bb593...b3e Det er fordi det er forskjell på når i sykdomsforløpet man blir testet og fordi testene ikke er 100% sikre. Jeg ble testet etter 3 dager med vondt i halsen, testet negativt. Legen sykemeldte meg så lenge jeg hadde vondt i halsen likevel. Utrolig kjipt å sitte hjemme og være frisk, når jeg visste det økte trykket på de andre voksne i kohorten (jeg jobber 1:1 på et barn med ekstra behov). Anonymkode: 40a0c...635
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #5 Skrevet 21. juni 2020 Negativ test i forhold til Corana gjør at de slipper karsntene. Men en symptomer dag i forhold annen sykdom gjelder fremdeles. Det er ikke kun Corona en kan bli syk av. Anonymkode: aa115...21c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå