Gå til innhold

Koronatest og barnehage!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i kommunen er det mye diskusjon om når man kan komme i barnehage Og når man kan jobbe. Noen sier det holder med negativ test, mens andre sier at man uansett skal ha en symptomfridag selv om testen er negativ. Noen her som vet helt sikkert ? 

Anonymkode: fed89...512

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smitteveilederen sier vel at man skal ha én symptomfri dag til tross for negativ test. 

Anonymkode: 40a0c...635

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Smitteveilederen sier vel at man skal ha én symptomfri dag til tross for negativ test. 

Anonymkode: 40a0c...635

Stoler de ikke på testene tro. Det er jo ikke særlig tillitsvekkende synes jeg

Anonymkode: bb593...b3e

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stoler de ikke på testene tro. Det er jo ikke særlig tillitsvekkende synes jeg

Anonymkode: bb593...b3e

Det er fordi det er forskjell på når i sykdomsforløpet man blir testet og fordi testene ikke er 100% sikre. Jeg ble testet etter 3 dager med vondt i halsen, testet negativt. Legen sykemeldte meg så lenge jeg hadde vondt i halsen likevel. Utrolig kjipt å sitte hjemme og være frisk, når jeg visste det økte trykket på de andre voksne i kohorten (jeg jobber 1:1 på et barn med ekstra behov). 

Anonymkode: 40a0c...635

Skrevet

Negativ test i forhold til Corana gjør at de slipper karsntene. Men en symptomer dag i forhold annen sykdom gjelder fremdeles. Det er ikke kun Corona en kan bli syk av.

Anonymkode: aa115...21c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...