Anonym bruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Her før i dag satt jeg på terrassen og koste meg med en Aass uten Bayer. Var ute med søpla litt senere og møtte en nabo som også har små barn. Hun kommenterte at det luktet øl av meg, jeg svarte at det ikke er så farlig, det jeg har drukket er alkoholfri øl, men det var visstnok forferdelig galt. Man drikker ikke øl med barn i nærheten, om så det er med eller uten alkohol. Det er ideen om å drikke øl som er ille og barna ikke skal utsettes for. Hva mener dere, er det greit eller ikke å drikke alkoholfri øl med barn i nærheten? Anonymkode: 3b12b...f12
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 Absolutt. Jeg synes også det er innenfor med én vanlig øl også. Mange er ugreit, én er ok. Anonymkode: 4cf5c...d36
Syngensang Skrevet 20. juni 2020 #3 Skrevet 20. juni 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Her før i dag satt jeg på terrassen og koste meg med en Aass uten Bayer. Var ute med søpla litt senere og møtte en nabo som også har små barn. Hun kommenterte at det luktet øl av meg, jeg svarte at det ikke er så farlig, det jeg har drukket er alkoholfri øl, men det var visstnok forferdelig galt. Man drikker ikke øl med barn i nærheten, om så det er med eller uten alkohol. Det er ideen om å drikke øl som er ille og barna ikke skal utsettes for. Hva mener dere, er det greit eller ikke å drikke alkoholfri øl med barn i nærheten? Anonymkode: 3b12b...f12 Ein kan til og med drikke øl med alkohol uten at naboen skal legge seg opp i det (ja, innanfor naturlege grenser). Og øl uten alkohol er difor veldig innanfor.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2020 #4 Skrevet 20. juni 2020 Vel, vel. Hadde det da vært meg din nabo hadde møtt, så hadde jeg ledd rått, og fortalt henne i tydelige ordelag at sånt fjas kunne hun holde for seg selv. Anonymkode: a9aa0...b7e
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2020 #5 Skrevet 20. juni 2020 Her drikkes det både med og uten alkohol, og naboen kan gjerne blande seg i det om jeg skulle finne på å drikke sånn at jeg er til ubehag både for naboer og ungene mine. Da håper jeg virkelig at naboen tar grep. Men før det, har de ingenting med det. Og direkte svar på spørsmålet ditt: Ja, det er helt ok å drikke alkoholfritt øl med barn i nærheten. Anonymkode: 71929...e3d
Elizabeth Skrevet 20. juni 2020 #6 Skrevet 20. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her før i dag satt jeg på terrassen og koste meg med en Aass uten Bayer. Var ute med søpla litt senere og møtte en nabo som også har små barn. Hun kommenterte at det luktet øl av meg, jeg svarte at det ikke er så farlig, det jeg har drukket er alkoholfri øl, men det var visstnok forferdelig galt. Man drikker ikke øl med barn i nærheten, om så det er med eller uten alkohol. Det er ideen om å drikke øl som er ille og barna ikke skal utsettes for. Hva mener dere, er det greit eller ikke å drikke alkoholfri øl med barn i nærheten? Anonymkode: 3b12b...f12 Selvfølgelig er det greit...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #7 Skrevet 21. juni 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Her før i dag satt jeg på terrassen og koste meg med en Aass uten Bayer. Var ute med søpla litt senere og møtte en nabo som også har små barn. Hun kommenterte at det luktet øl av meg, jeg svarte at det ikke er så farlig, det jeg har drukket er alkoholfri øl, men det var visstnok forferdelig galt. Man drikker ikke øl med barn i nærheten, om så det er med eller uten alkohol. Det er ideen om å drikke øl som er ille og barna ikke skal utsettes for. Hva mener dere, er det greit eller ikke å drikke alkoholfri øl med barn i nærheten? Anonymkode: 3b12b...f12 Hun virker som en idiot. Jeg drikker øl både med og uten alkohol også med barn innen rekkevidde. Anonymkode: 7d88a...e04
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #8 Skrevet 21. juni 2020 Jeg er enig men naboen din når det gjelder meg selv, men jeg driter i hva naboen gjør om det ikke er snakk om fyll sommbør meldes. Det er jo ikke ulovlig eller uansvarlig å ta en øl eller to med eller uten alkohol. Anonymkode: 1c48d...4a2
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #9 Skrevet 21. juni 2020 Naboen din er jo helt på bærtur! Iskald alkoholfri øl i sola er jo like uskyldig som et glass iskald cola! Jeg nyter både 1 og 2 alkoholfrie pils til maten- og jeg har barn nr 4 i magen. og jeg er overhode ikke uansvarlig. Anonymkode: 94d4f...5a6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #10 Skrevet 21. juni 2020 Herregud, noen folk ass.. Drikk og kos deg og be nabodama passe sine egne saker. Anonymkode: 00e30...485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå