Anonym bruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Sitter på andre siden av huset, men hører det like forbanna godt! Og han synger ofte, i timesvis mange kvelder hver uke, men han gir seg mellom 21 og 23. Er det innafor å sende bandidos på ham? Anonymkode: 1ac02...58a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2020 #3 Skrevet 20. juni 2020 Haha, fantastisk. Spørs om han ikke skremmer vekk Bandidos også🙈 Anonymkode: f0580...b60
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2020 #4 Skrevet 20. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha, fantastisk. Spørs om han ikke skremmer vekk Bandidos også🙈 Anonymkode: f0580...b60 Hva med musikkpolitiet? Han har ødelagt de fleste slagere som finnes, innenfor omtrent alle sjangre. Vi er på ÅTTENDE ÅRET!!!!!!!! 🥴 Anonymkode: 1ac02...58a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2020 #5 Skrevet 20. juni 2020 Sender du Bandidos etter ham så risikerer du jo at de joiner ham, og da blir du i hvert fall aldri kvitt problemet For min del hadde jeg nok spurt ham pent om han kunne dempe seg litt, for sånn ca 7,5 år siden Anonymkode: ed5cc...000
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2020 #6 Skrevet 20. juni 2020 Fin frem mikrofonen og høyttaleren . Still deg utenfor vi sier hans å by opp til ballade. Syng surt såklart! Anonymkode: 139cc...165
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #7 Skrevet 21. juni 2020 Min nabo spiller trommer. Så bare pass deg. Anonymkode: eaa58...e84
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #8 Skrevet 21. juni 2020 Merkelig å ikke ha snakket med ham om volumknappen for lenge siden. Mitt beste tips er likevel å flytte. Når man bor så tett kommer man aldri unna familien som banker tepper så det støver ned alle utemøbler, familien som krangler høylydt, tenåringen som spiller musikk hele natta+++ Jeg har bosatt meg sånn at det vi driver med i eget hus er det ingen som hører, og det vi driver med i egen hage er det ingen som ser! Anbefales😉 Anonymkode: a06fa...835
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #9 Skrevet 21. juni 2020 Vi har snakket med ham. Samme har de andre naboene. Han har terrorisert nabolaget siden 90-tallet. Desverre gjør han ikke noe ulovlig med dette, og vi har andre tungtveiende grunner til å bli boende. Holder bare av og til på å bli gal. 🙃 Anonymkode: 1ac02...58a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2020 #10 Skrevet 21. juni 2020 Ta opptak av prestasjonene og spill det tilbake så han kan høre hvor jævelig det høres. Anonymkode: 735c1...d76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå