Gå til innhold

Folk som lever hele livet sitt på FB.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ren nysgjerrighet da jeg ikke er der selv. 
Jeg har noen bekjente på FB som dokumenterer livet sitt på FB. Innsjekkingen, middag med gubben og bilde av alle tre retter. Ut å ta en øl, bilde og tagge alle. Fått en fin gave, skriver takkebrev med bilde fremfor å ringe å si takk osv. 
Det forundrer meg at det deles så mye, er ingenting privat for disse menneskene? Noen av de er også egentlig veldig introvert. Er det slik at det er lettere å være sosial i SoMe om man er introvert? Føler de at de har gjort unna sosialisering på den måten?
Så, er det en her inne som deler masse, hva ønsker du med det? Bare likes, kommentarer, at folk feks ser du er på pub og får lyst å komme? Jeg lurer oppriktig og det er ingen fordømmelse her. 

Anonymkode: e3ae7...476

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger ut svært lite selv, men har en tidligere skolevenninne som sliter med sosial angst og som nok kan sies å ha sitt sosiale liv på fb. 

Hun legger ut bilder av barna i alle slags aktiviteter, bilder av strikkeprosjekter og fine bilder av natur osv. Hun får mange koselige kommentarer og er kjempeflink til å kommentere andres bilder og innlegg. Jeg tror at fb gjør hverdagen hennes mer innholdsrik og det er jo bare positivt. 

Syns noen det blir for mye kan de bare slumre henne en mnd eller fem. 

Skrevet

Liker du det ikke, kan du jo bare gå videre

Anonymkode: fbecd...5a2

Gjest KenCreek
Skrevet

Det var jo sånn Facebook var i begynnelsen. Det var trivelige tider 😊 nå er det bare reklame og hatkommentarer og drit. 

Skulle ønske Facebook kunne bli som før igjen. 

Skrevet

Jeg syntes det er koselig at folk deler på FB 

Anonymkode: 3454e...732

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...