Anonym bruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Er så godt som friskmeldt, MEN, jeg har alltid en angst i meg for tilbakefall. Dette er ganske ukontrollbar sykdom. Den kan forandre personligheten din og din oppførsel fullstendig. Jeg skammer meg over oppførselen min faktisk. Jeg kjenner ei med ME, hun beskriver det akkurat slik jeg beskriver depresjonen. ME er vel forårsaket av virus? Men da lurer jeg på om depresjon kan være det samme? Anonymkode: ed672...358
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 ME er ikke forårsaket av et virus. Mange som har ME har utviklet det etter en virusinnfeksjon, men man har ikke en innfeksjon når man får ME diagnosen. De vet ikke hva som skjer i kroppen når man får me, selv om de nå har funnet en del fysiske endringer i kroppen så forsker de enda på dette De vet vel hva som skjer i hjernen ved en depresjon, det har vel med seratonin-nivåer og psyke å gjøre. Disse tingene ser man ikke hos me pasienter Anonymkode: a2c0a...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå