Gå til innhold

Størrelsesguide på nett, utfordrende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det står mål på klærne, er det da din kropp sine mål de går ut fra eller er det klærnes? Jeg er en høy dame, som egentlig er undervektig. Midjen er 64 cm om jeg ikke har spist og kan bli ca 68-70 etter mat, men dette er bare sånn vann og helt naturlig. Jeg prøvde på meg en shorts i fjor, fordi det har jeg ikke. Ingen fin, for jeg finner nesten aldri shortser jeg føler ser bra ut. Saken er den at skal den sitte fint på midjen min så kan det hende den må være litt trang rundt hoftebena. Skal den ikke være trang så blir den for stor rundt midjen. Men det er liksom ikke fint det heller når en shorts liksom bare henger rundt deg. 

Anonymkode: cec78...7f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problem med shorts. Har det ikke med busker, derfor klipper jeg opp gamle bukser og syr en kant. 

Anonymkode: cfe2e...9bb

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har samme problem med shorts. Har det ikke med busker, derfor klipper jeg opp gamle bukser og syr en kant. 

Anonymkode: cfe2e...9bb

Ja altså mange shortser gjør rumpa mi flat, men det er pga lommens design og stoffet. Og så er det rumpa da. Noen shortser går så langt inn at nesten hele rumpeballen synes. Kan i det minste dekke den. 

Anonymkode: cec78...7f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...