Gå til innhold

Ville dere vært skuffet over dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt et nært forhold til min storesøster. Hun har de siste årene mistet mange av sine venner, da hun fikk barn og de lever det glade single liv. Jeg har alltid, uten unntak invitert henne på jentekvelder, filmkvelden o.l med mine venner så hun har noen å være sammen med innimellom. Men nå har hun laget seg en liten jentegjeng og så er det jeg som er sjeldent sammen med mine venner igjen. MEN jeg blir aldri invitert til henne og hun har jentekvelder med de sikkert to ganger i mnd. Hvor de drikker vin og koser seg. Og jeg kjenner jeg blir litt skuffa.... og irritert og ensom. Er det helt feil?

Anonymkode: 821c6...05a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar ikke stilling til følelsene dine, du føler jo det du gjør uavhengig av hva jeg skulle tenke om det. Men selv om det hadde vært praktisk, er det dessverre svært få tankelesere der ute. Snakk med søsteren din om hva du føler. 

Skrevet

Det er søsteren din. Snakk med henne! 

Anonymkode: f9175...9c6

Skrevet

Jeg synes ikke at det er rart at hun ikke spør deg. Helt normalt. 

Anonymkode: 86535...90e

Skrevet (endret)

Du har lov til å være skuffet, men hvis du har invitert henne når du er med dine venninner kan det jo godt hende hun bare tenker at du har dine venninner og hun nå har sine. Er nesten 100% sannsynlig at hun ikke prøver å fryse deg ut, og at hun bare ikke har tenkt over det eller tenkt at du har lyst til å komme. Bare si til henne at neste gang hun inviterer vil du gjerne komme siden du ser mindre til dine venninner nå. 

Endret av Pobie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...