Anonym bruker Skrevet 19. juni 2020 #1 Skrevet 19. juni 2020 Dattera på 8 år (blir 9 senere i år) sa til meg nå at hun hadde en hard kul. Jeg sa det var normalt for jeg tenkte jo brystvorte siden det er akkurat der den kommer. Jeg kjente etter og det var en ganske stor kul som var helt hard. Skal kontakte legen på mandag, men hva kan det være? Kan det være melkekjertler i så ung alder? Hun har ikke vondt sier hun Anonymkode: e4c50...578
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 Min jente hadde det. Først på den ene siden, så den andre. Det var tidlig pubertetsutvikling, men hun fikk likevel mensen i «normal» tid. 12 år. Anonymkode: f421d...91c
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2020 #3 Skrevet 20. juni 2020 Helt vanlig i den alderen. Min datter har det, og jeg hadde det samme. Samme alder. Jeg fikk mensen da jeg var 12 år. Så ikke tidlig heller. Anonymkode: 86882...81e
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2020 #4 Skrevet 20. juni 2020 Høres ut som meg som niåring. Jeg hadde en hard kul under brystvorten, var sikker på at jeg hadde kreft og skulle dø. Helsesøster roet meg raskt heldigvis og utover ungdomstiden fikk jeg gigapupper. Anonymkode: de3bf...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå