Gå til innhold

Pusser du alltid tennene om morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 8a036...32f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: 1da43...ebb

Skrevet

selvsagt

Anonymkode: 9d47e...ff7

Skrevet

Ja, alltid morgen og kveld, og ofte enda en gang ila dagen. 

Anonymkode: 7aa0f...8bd

Skrevet

Ja

Anonymkode: 05984...8da

Skrevet

Nei ikke til vanlig om jeg er bare hjemme. Gjør det når jeg er sammen med kjæresten (ikke samboere) og når jeg skal være sosial med venninner eller lignende. 

Alltid på kveld. 

Anonymkode: 70844...5ec

Skrevet

Ja, både morgen og kveld. Og helst en gang i mellom det og😅

Anonymkode: 5c058...19b

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Utrolig digg for kollegaer om man stiller på jobb med morgenånde pluss et par kopper kaffe 🤢

Anonymkode: 28089...750

Skrevet

Ja. Den sterke peppermyntesmaken hjelper meg med å våkne, faktisk. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, både morgen og kveld. Og helst en gang i mellom det og😅

Anonymkode: 5c058...19b

Enig! 

Skrevet

Ja, jeg føler meg ikke velstelt dersom jeg ikke har pusset tennene. 

Anonymkode: ac396...cb0

Skrevet

Nei, jeg er dårlig på å pusse om morgenen. Liker ikke å spise etter jeg har pussa, eller måtte pusse rett etter jeg gar spist. Men klarer ikke legge meg uten å pusse om kvelden. 

Jeg har aldri hatt hull, og nesten ingen tannstein. 

Anonymkode: 88680...546

Skrevet

Ja hele tiden! Jeg føler meg direkte uren om jeg dropper det. Jeg fatter ikke at det er folk som dropper det. Jeg pusser før jeg spiser frokost. Spiser frokost som ikke gir ånde, som egg, havregrøt osv. Pusser ikke etter mat da det er ekkelt å pusse matrester og så har jeg hørt det er ikke bra. Du har en syre i munnen når du har spist som ikke er bra å gni på tennene.

Min søster på 23 har ikke vært hos tannlegen siden hun var tenåring. Hun har latt være å pusse både morgen og kveld veldig ofte. Ble en regning på 20.000 det 😛 

Anonymkode: 281fe...57e

Skrevet

Selvsagt 🤢

Anonymkode: ecf19...d1d

Skrevet

Absolutt, uten unntak. Jeg føler meg ikke vel om jeg ikke gjør det. Har en dårlig smak i munnen om jeg ikke pusser. Folk som ikke pusser tenner lukter, jeg vil ikke være endel av de😅.

Anonymkode: e5f2f...495

Skrevet

Ja! Selvsagt!

Anonymkode: a6191...c47

Skrevet

Selvfølgelig, men tanntråd først. Og tungeskrape er også fast rutine, både morgen og kveld. Det burde forresten alle prøve, det er helt sjukt hvor mye drit som ligger igjen på tunga, selv etter tannpuss. 

Anonymkode: c94f2...ba1

Skrevet

Ja, gjerne to ganger. Hater kaffeånde. 

Anonymkode: bdcc3...3f4

Skrevet

Nei

Anonymkode: 6069d...583

Skrevet

Ikke når jeg bare skal være hjemme, og skjeldent på kvelden før jeg legger meg. Men er avhengig av tannpirker etter hvert måltid. Har aldri hatt hull av en alder på 40, og sliter heller ikke med dårlig ånde. Dessuten er de hvite. Derfor har jeg funnet ut at jeg ikke behøver å pusse de hver dag. Men skal jeg ut eller på jobb pusser jeg alltid tennene. 

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Ja det må jeg, for smaken døden av munnen når jeg våkner, kun hvis jeg virkelig er sen ute så gjør jeg det ikke

Anonymkode: 904f7...ce7

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke når jeg bare skal være hjemme, og skjeldent på kvelden før jeg legger meg. Men er avhengig av tannpirker etter hvert måltid. Har aldri hatt hull av en alder på 40, og sliter heller ikke med dårlig ånde. Dessuten er de hvite. Derfor har jeg funnet ut at jeg ikke behøver å pusse de hver dag. Men skal jeg ut eller på jobb pusser jeg alltid tennene. 

Grøss og spy. Å jo det lukter. Du kjenner ikke alltid det selv 

Anonymkode: ecf19...d1d

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får du ikke litt pels på tenna og ekkel smak i munnen etterhvert når du ikke pusser?

Anonymkode: 1da43...ebb

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har garantert dårlig ånde. 

Anonymkode: c94f2...ba1

Skrevet

Tannpuss er en like selvfølgelig del av morgenstellet som å tisse og vaske ansikt og hender. Det gjøres uansett, selv i koronatid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...