Gå til innhold

Ikke truffet vennene hans enda!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært kjærester snart 1,5 år og jeg har enda ikke truffet de beste vennene hans. Har kanskje noe med at de også er venn med hans eks kone. Men, syntes egentlig det er litt trist da dette er venner han har hatt stort sett hele livet. Har spurt, men blir liksom aldri noe. 

Anonymkode: 9f8bf...626

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier han selv om dette?

Jeg hadde sett på dette som et tegn på at han egentlig ikke vil inkludere deg i livet sitt. Veldig dårlig tegn.

Anonymkode: c6480...7c1

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde sett på dette som et tegn på at han egentlig ikke vil inkludere deg i livet sitt. Veldig dårlig tegn.

Han sier bare at ja, vi må finne på noe med de, men gjør ingenting med det. Det må jo være han som kontakter de, jeg kan jo ikke bare gjøre det liksom. Har sagt vi kan invitere de en kveld, han er enig, men det skjer ingenting. Vi er mye sammen med mine venner, har vært på hyttetur osv. 

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han sier bare at ja, vi må finne på noe med de, men gjør ingenting med det. Det må jo være han som kontakter de, jeg kan jo ikke bare gjøre det liksom. Har sagt vi kan invitere de en kveld, han er enig, men det skjer ingenting. Vi er mye sammen med mine venner, har vært på hyttetur osv. 

Da hadde jeg sagt til ham at jeg følte han ikke ønsker å inkludere meg fullt og helt i livet sitt siden han etter halvannet år fremdeles ikke har latt meg møte hans beste venner, og at han ikke gjør noe for det heller. Og så ville jeg bedt om et svar på hvorfor.

Og en mann som stadig sier og lover, men ikke følger opp med handling, det er en mann som ofte fører med seg flere problemer...

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde jeg sagt til ham at jeg følte han ikke ønsker å inkludere meg fullt og helt i livet sitt siden han etter halvannet år fremdeles ikke har latt meg møte hans beste venner, og at han ikke gjør noe for det heller. Og så ville jeg bedt om et svar på hvorfor.

Og en mann som stadig sier og lover, men ikke følger opp med handling, det er en mann som ofte fører med seg flere problemer...

Vet det 😔

Skrevet

Be de til grilling i hagen hos dere. Så får du møtt de. Inviter dine venner og hans. 

Ta en prat sammen og si hva du føler. 

Anonymkode: e28c5...877

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Be de til grilling i hagen hos dere. Så får du møtt de. Inviter dine venner og hans. 

Ta en prat sammen og si hva du føler. 

Har snakket med han flere ganger om det, han er enig, men gjør ikke noe med det. Føler det bare blir dumt å ta det opp enda en gang. Han vil tydeligvis ikke at jeg skal treffe de og det er litt sårt. 

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har snakket med han flere ganger om det, han er enig, men gjør ikke noe med det. Føler det bare blir dumt å ta det opp enda en gang. Han vil tydeligvis ikke at jeg skal treffe de og det er litt sårt. 

Jeg hadde sagt at til helgen er det meldt fint vær. Be dine venner så ber jeg  mine. Vet du hvem de er så send ut en felles invitasjon på facebook på messenger. 

Skrevet

Gidder ikke presse han mer på det....føler meg bare dum da. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gidder ikke presse han mer på det....føler meg bare dum da. 

Noe bør du gjøre, for det er jo tydelig at du ikke har det godt med dette.

Og om du heller ikke føler du kan prate med ham om ting, og han ikke tar hensyn til dine følelser, er det da så mye å bygge på?

Jeg ville fortalt ham veldig tydelig at når han ikke vil introdusere deg for sine beste venner, selv ikke etter så lang tid, da føles det for deg som om han egentlig ikke ønsker å inkludere deg i den delen av livet sitt, at du blir lei deg for det, og du lurer på hvorfor. Jeg ville i tillegg sagt at når jeg er i et forhold så vil jeg ikke føle at jeg ikke blir inkludert eller ikke er god nok, og så ville jeg bedt ham være ærlig på hvorfor han stadig sier og lover, men ikke følger opp, ikke holder det han lover.

Skrevet

Menn kuttet ofte kontakten med vennene sine når de er i et forhold. 
Det er derfor de takler så dårlig å bli forlatt. For da har de ingen. 

Anonymkode: e6fc6...2f1

Skrevet

Syns det høres veldig merkelig ut. Jeg er i et forhold som er veldig, veldig nytt. Han har allerede "vist meg" frem til de to bestevennene sine (vi har vært ute og spist med dem) og sine to (voksne) sønner, fortalt om meg til alle de andre og til sjefen sin, samt skal nå ta meg med på en fest der så å si hele venne- og bekjentskapskretsen er invitert.

Jeg tenker det er viktig å inkludere kjæresten i vennekretsen, de er jo en viktig del av livet. Høres ut som om han skammer seg over deg nesten? Eller skammer han seg over dem? Eller over den han er når de er sammen?

Jeg skjønner i hvert fall at du syns dette er leit og rart.

Anonymkode: 0e5d3...a99

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syns det høres veldig merkelig ut. Jeg er i et forhold som er veldig, veldig nytt. Han har allerede "vist meg" frem til de to bestevennene sine (vi har vært ute og spist med dem) og sine to (voksne) sønner, fortalt om meg til alle de andre og til sjefen sin, samt skal nå ta meg med på en fest der så å si hele venne- og bekjentskapskretsen er invitert.

Jeg tenker det er viktig å inkludere kjæresten i vennekretsen, de er jo en viktig del av livet. Høres ut som om han skammer seg over deg nesten? Eller skammer han seg over dem? Eller over den han er når de er sammen?

Jeg skjønner i hvert fall at du syns dette er leit og rart.

Anonymkode: 0e5d3...a99

Han har vært veldig til å «vise meg « frem til familie og enkelte venner. Men, ikke til de beste vennene sine (det er to par), så mistenker det er pga eks kona også  er venner med de. 

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Snakk om å overdrive

Anonymkode: 91f9b...c20

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snakk om å overdrive

Anonymkode: 91f9b...c20

Det står du jo fritt til å mene.

Jeg foretrekker at en mann inkluderer meg i livet sitt. Etter halvannet år er det naturlig at man i det minste har møtt hans beste venner.

Og om det er slik Hi mistenker, at han ikke vil inkludere henne i sin innerste vennekrets pga. ekskona, da er det jo et problem. Enten han er redd vennene vil velge ekskona eller om det vil bli drama om hun er i et selskap når han kommer sammen med Hi. Om det er slik er det uansett et problem at han ikke er ærlig med Hi om hvorfor han ikke vil presentere henne for sine nærmeste venner.

Skrevet

Treffer han de ofte hi? Har det aldri vært sammenkomster av noe slag hvor det er naturlig å ta med kjæresten sin - bursdager, fester, selskaper osv?

Anonymkode: b5eb2...355

Skrevet

Kan det være at de ikke har lyst til å møte deg, men at kjæresten din ikke vil såre deg ved å si det til deg? Det finnes mange mennesker som ikke greier å godta nye partnere etter brudd. Jeg har selv hørt folk si at de vil fortsette å prate som vanlig med Per, men den nye dama har de ikke tenkt å hilse på.

Anonymkode: cad1e...105

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan det være at de ikke har lyst til å møte deg, men at kjæresten din ikke vil såre deg ved å si det til deg? Det finnes mange mennesker som ikke greier å godta nye partnere etter brudd. Jeg har selv hørt folk si at de vil fortsette å prate som vanlig med Per, men den nye dama har de ikke tenkt å hilse på.

Dette er jo noe man kan spørre om. "Ok, du vil ikke invitere vennene dine til å møte meg, er det de som ikke vil eller et det du som ikke vil?" Kan det være han ikke vil terge eksen sin? Har de barn sammen?

Anonymkode: ad964...a68

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Hæ, dette kan da ikke være vanlig. Ikke blant venner. Familiemedlemmer ja, men venner? Aldri hørt om

Anonymkode: e9043...403

Skrevet

Det står du jo fritt til å mene.

Jeg foretrekker at en mann inkluderer meg i livet sitt. Etter halvannet år er det naturlig at man i det minste har møtt hans beste venner.

Og om det er slik Hi mistenker, at han ikke vil inkludere henne i sin innerste vennekrets pga. ekskona, da er det jo et problem. Enten han er redd vennene vil velge ekskona eller om det vil bli drama om hun er i et selskap når han kommer sammen med Hi. Om det er slik er det uansett et problem at han ikke er ærlig med Hi om hvorfor han ikke vil presentere henne for sine nærmeste venner.

Vi ble invitert i en bursdag der ekskona også var invitert, men da ville han ikke gå. 
Han er nok redd eks kona for han jatter med henne i alt. Sier hun hopp, så hopper han. 

Skrevet

Treffer han de ofte hi? Har det aldri vært sammenkomster av noe slag hvor det er naturlig å ta med kjæresten sin - bursdager, fester, selskaper osv?

Anonymkode: b5eb2...355

Jo en bursdag, men da han hørte at eks kona skulle, så ville han ikke gå dit. 
Han treffer de ikke ofte, men har truffet de mens jeg har vært på jobb. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hæ, dette kan da ikke være vanlig. Ikke blant venner. Familiemedlemmer ja, men venner? Aldri hørt om

Anonymkode: e9043...403

Har dessverre vært vitne til sånn oppførsel. Ikke vanlig, men det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...