Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Skrevet 18. juni 2020 Har ikke hatt angstanfall på lenge. Dette skjer om jeg har gått lenge under press og ikke har fått dekket kroppen grunnleggende behov over til. Hovedsaklig søvn. Har ikke slitt mye med det, men derimot har jeg hatt slik angst der jeg blir sint, føler alle ser på meg, tenker på hva andre tror, tror folk vil meg vondt, mørke tanker og får en veldig kort lunte. Et grusomt tankekjør og jeg får ikke fred samme hva jeg gjør. En indre uro som ikke kan beskrives. Det er liksom ikke et direkte ubehag, men jeg bare har ikke fred. Ikke noe hjertebank. Men en uro, jeg vil ting, kjeder meg fort men så blir alt bare verre dersom jeg faktisk må sette i gang med ting. Rydding, jobb, trene, avtaler... Jeg har lært meg pusteteknikker og det hjelper betraktelig. Men også her har jeg nå begynt å bli innhentet av angsten. Jeg får det så behagelig når jeg gjør puste øvelsen at jeg er redd for at den skal slippe. Angst er egentlig en unødvendig lidelse. Stort sett er det urealistiske ting man har angst for. Det er ting som går over og som ikke vil ha betydning for deg hele livet.. Anonymkode: 24d32...44d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå