Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Skrevet 18. juni 2020 I mogen er siste skoledag for elevene mine. De går i 1. klasse. Hva skal jeg kjøpe til dem? Tenkte en liten oppmerksomhet før ferien. Anonymkode: 307a6...6c7
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #3 Skrevet 18. juni 2020 4 minutter siden, TøffiTrynet☠ skrev: Is! Det har dei allereie fått. (Opptil fleire gonger denne veka. Veldig varmt her for tida, så dei har fått av meg, SFO og rektor) Anonymkode: 307a6...6c7
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #4 Skrevet 18. juni 2020 Lag boller til de,det er alltid populært Anonymkode: af91f...31f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #5 Skrevet 18. juni 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Lag boller til de,det er alltid populært Anonymkode: af91f...31f Det har jeg ikke lov til, desverre. Jeg endte med å kjøpe noe godteri, ferdig innpakket som f.eks. Pez. Kanskje ikke det beste, men det vil absolutt bli populært! Ellers takker jeg for tips! Anonymkode: 307a6...6c7
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #6 Skrevet 18. juni 2020 Jeg har bakt sjokoladekake til begge klassene til mine barn, og begge avdelingene i barnehagen Anonymkode: a74e4...268
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #7 Skrevet 18. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har bakt sjokoladekake til begge klassene til mine barn, og begge avdelingene i barnehagen Anonymkode: a74e4...268 Det er jo tydligvis ikke lov ifølge personen over her. Anonymkode: af91f...31f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #8 Skrevet 18. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo tydligvis ikke lov ifølge personen over her. Anonymkode: af91f...31f Jeg ble faktisk spurt av både skolen og barnehagen om jeg kunne bake. Så hos oss er det lov. Anonymkode: a74e4...268
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #9 Skrevet 18. juni 2020 Hva som er lov og ikke lov rundt omkring, vet jeg ikke. Vi fikk hvertfall streng beskjed om å ikke dele ut noe hjemmebakt. Men det er det ledelsen som har bestemt. Vi må også avvise hvis foreldre kommer med hjemmebakt de vil dele ut. Anonymkode: 307a6...6c7
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #10 Skrevet 18. juni 2020 Vi får heller ikke lov til å gi elevene hjemmebakt eller dele mat som ikke er pakket i porsjonsposer. Det er ekstraordinært nå på grunn av Corona. Anonymkode: e4581...efe
TøffiTrynet☠ Skrevet 19. juni 2020 #11 Skrevet 19. juni 2020 Sønnen min hadde siste dag på barneskolen i dag. Lærerne hadde bakt kake og muffins som de delte ut. Så tydelig at det er forskjellig regler på sånt. Men vi bor i en liten kommune, og her har det bare vært ett kjent smitte-tilfelle. Så tenker at det sikkert kan ha noe med saken å gjøre. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå