Gå til innhold

Gave til skoleklasse, 1. trinn


Anbefalte innlegg

Skrevet

I mogen er siste skoledag for elevene mine. De går i 1. klasse. 

Hva skal jeg kjøpe til dem? Tenkte en liten oppmerksomhet før ferien. 

Anonymkode: 307a6...6c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, TøffiTrynet☠ skrev:

Is! 

Det har dei allereie fått. (Opptil fleire gonger denne veka. Veldig varmt her for tida, så dei har fått av meg, SFO og rektor)

Anonymkode: 307a6...6c7

Skrevet

Lag boller til de,det er alltid populært :)

Anonymkode: af91f...31f

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lag boller til de,det er alltid populært :)

Anonymkode: af91f...31f

Det har jeg ikke lov til, desverre. 

Jeg endte med å kjøpe noe godteri, ferdig innpakket som f.eks. Pez. Kanskje ikke det beste, men det vil absolutt bli populært! 

Ellers takker jeg for tips!

Anonymkode: 307a6...6c7

Skrevet

Jeg har bakt sjokoladekake til begge klassene til mine barn, og begge avdelingene i barnehagen 

Anonymkode: a74e4...268

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har bakt sjokoladekake til begge klassene til mine barn, og begge avdelingene i barnehagen 

Anonymkode: a74e4...268

Det er jo tydligvis ikke lov ifølge personen over her.

Anonymkode: af91f...31f

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo tydligvis ikke lov ifølge personen over her.

Anonymkode: af91f...31f

Jeg ble faktisk spurt av både skolen og barnehagen om jeg kunne bake. Så hos oss er det lov. 

Anonymkode: a74e4...268

Skrevet

Hva som er lov og ikke lov rundt omkring, vet jeg ikke. Vi fikk hvertfall streng beskjed om å ikke dele ut noe hjemmebakt. Men det er det ledelsen som har bestemt. Vi må også avvise hvis foreldre kommer med hjemmebakt de vil dele ut. 

Anonymkode: 307a6...6c7

Skrevet

Vi får heller ikke lov til å gi elevene hjemmebakt eller dele mat som ikke er pakket i porsjonsposer. Det er ekstraordinært nå på grunn av Corona. 

Anonymkode: e4581...efe

Skrevet

Sønnen min hadde siste dag på barneskolen i dag. Lærerne hadde bakt kake og muffins som de delte ut. Så tydelig at det er forskjellig regler på sånt. Men vi bor i en liten kommune, og her har det bare vært ett kjent smitte-tilfelle. Så tenker at det sikkert kan ha noe med saken å gjøre. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...