Gå til innhold

Vet man ikke skal klage,men

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere som sliter i varmen ? For meg er det altfor varmt nå :( Barnet har 2 dager igjen på skolen før sommerferie og jeg har 2 uker til og jobbe før fredag, er så varmt på jobb også, synes det er litt kjedelig og ha ferie igjen når jeg har vert hjemme i nesten 3 mnd,men sommerferien blir jo noe annet enn den Korona pausen, da kan man finne på ting og reise rundt i landet, danmark og finland :)

Anonymkode: 00a17...c9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er nydelig, jeg. Er permittert å storkoser meg på terrassen hver dag😊

Anonymkode: a312f...5c4

Skrevet

Jeg er ekstremt varmesart, liker ikke mye varme. Blir så slapp og sur. Veldig kjipt ja... Men det er jo finere med fint vær enn øspøs alikevel. Men jeg får ikke gjort mye nå nei...  men jeg prøver å ikke klage, men er nok mer stille.. Jeg bor på et sted med lite gode bademuligheter og hvor det blit veldig trykkende varmt.. Men vi reiser på mandag, og da finner vi nok noen steder som passer oss bedre og da kan dere andre ha varmen i fred!

Anonymkode: 333b9...1ed

Skrevet

Bikker det 25 grader, blir jeg uggen, slapp og tiltaksløs 😅😂Elsker godt vær. Men kombo 30 grader å høy luftfuktighet er bare ubehagelig for meg. Blir i tillegg løs i magen og får varmeutslett som barn får😌

Du er nok ikke alene der, he he.

Hadde jeg ikke vært på jobb hadde jeg vært på stranda. Friskere luft og svakere ved sjøen😊

Anonymkode: 32727...647

Skrevet

Helt nyyyydelig🤩 

Skrevet

Har kronisk migrene, og varmen øker antall migrenedager fra 17 til omtrent 30, så jeg sliter med varmen. Så akkurat nå er jeg faktisk glad for å være permittert fra jobben. Lite penger, men slipper å gå gjennom migrenehelvete hver dag på jobb iallefall.

Anonymkode: f802f...75a

Skrevet

Elsker det! Synes innimellom det kan bli litt i varmeste laget, men da tar jeg en puse inne med a/c, eller ute i bassenget😋😋

Anonymkode: 4c892...8df

Skrevet

Her har det vært 27 grader hver dag så etter skolen holder vi oss inne. Ingen av oss er glad i den voldsomme varmen.

Anonymkode: fd11d...d9a

Skrevet

Syns det er sååå kjipt at alle går og klager. Hele året gleder man seg til sommeren, og så når den kommer er det også galt. Så deprimerende! Noen er aldri fornøyde. 

Anonymkode: 6754c...43c

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syns det er sååå kjipt at alle går og klager. Hele året gleder man seg til sommeren, og så når den kommer er det også galt. Så deprimerende! Noen er aldri fornøyde. 

Greit med en mellomting 30 grader og styrtregn.

Anonymkode: fd11d...d9a

Skrevet

Ja det er greit med en enebolig med stor hage, to mill i årslønn, hytte på fjellet og hytte ved vannet. Men så har man ikke alltid det da. 

Vær fornøyd med det som er i dag! Ok, så får vi svetteringer under armene og sover litt dårlig. So what? I morgen kan det bli 15 grader og skyer og regn resten av sommeren. 

Skrevet

Er du gal, dette er helt perfekt ☀☀☀🙌🙌🙌

Sommeren er fantastisk, varmen helt nydelig. Vi har stort basseng i hagen og virkelig storkoser oss 😄😄😄 

La dette vare lengst mulig 😊😊😊

Anonymkode: 87c52...4ad

Skrevet

Jeg hater det enormt! Og nei det er ikke slik at alle går rundt og venter på sommer og varme som en påstår tidligere i tråden. Heller en sommer med 15 grader og regn enn slik det er nå!

Anonymkode: 72347...a49

Skrevet

Jeg elsker varmen. Kroppen min har det bedre i varmen. Deilig med sommerklær, grilling, bading og is. 

Anonymkode: 19152...ad5

Skrevet

Kan'te klage nå 🌞🌞🌞🌞🌞

Skrevet

Jeg sliter litt i varmen selv. Mister matlysten og blir veldig tiltaksløs. I tillegg er jeg nå delvis sjukemeldt pga blant annet utbrenthet, og merker jeg blir mer sliten av varmen. Samtidig er det deilig å vite at man kan dra på stranda etter skole/jobb, man kan ha på seg lettere klær, man kan sitte ute på kvelden uten å fryse osv. Så jeg stemmer for at sommeren fortsetter slik som nå, men med litt regn innimellom for både naturen sin del og luftfuktigheten sin del. Gjerne om natta, så vi får sove 😅

Anonymkode: f5870...999

Skrevet

Kjenner jeg godt kunne hatt noe lavere temperatur, ja. Er ute fra 8-16 hver eneste dag, kjenner det tar på. Heldigvis har vi naturlig skygge fra trærne i skogen, ellers hadde det vært uutholdelig, for både store og små. 

Anonymkode: 2eecc...7a2

Skrevet

Kronisk migrene, og denne varmen er absolutt ingen god match :(  Jeg som pleide å elske sol og varme 😢

Anonymkode: df3d7...963

Skrevet

Så bra flere koser seg :)

Gleder meg masse til ferien, da skal jeg bo i vannet hvis det forsetter og være like varmt :)

Anonymkode: 00a17...c9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...