Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 Et familiemedlem har snakket shit bak ryggen på oss og godtet seg over at detikke blir noe bryllup på oss i sommer likevel pga korona. Det er bl.a. blitt sagt «haha, så jævlig bra! Meg i ræva om det blir noe bryllup på de nå. Hurra for korona og at bryllupet de sitt går i dass, det kunne ikke passet bedre at korona kom og tok de nå». Men saken er at vi likevel har valgt å gjennomføre bryllupet. Det ble aldri avlyst, vi ga bare beskjed til folk at vi kommer til å følge myndighetenes råd og at hvis det ikke åpnes opp for å være flere på arrangementer når det nærmer seg så må vi avlyse. Ville dere trukket tilbake invitasjonen til dette familiemedlemmet? Eller ville dere bare valgt å overse det? Kjenner jo at det ikke frister så veldig å ha en person som ikke ønsker oss godt i vårt bryllup. Er liksom ikke en hvilken som helst dag heller.. Anonymkode: 9bd4c...bf4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Trukket tilbake? Som å ringe å si at du er ikke velkommen likevel!? Nei, det ville jeg ikke gjort. Er invitasjon sent ut, ville jeg hevet meg over det og latt personen kommet. Om dere skal sende ut nye invitasjoner, da kan dere jo hoppe over henne. Anonymkode: 7a01b...362
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #3 Skrevet 17. juni 2020 Min erfaring er at når det blir sladret blir ting aldri gjengitt ordrett, men farget også av de som bringer videre. Jeg hadde blåst i det. Anonymkode: 5ed34...eb7
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #4 Skrevet 17. juni 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Et familiemedlem har snakket shit bak ryggen på oss og godtet seg over at detikke blir noe bryllup på oss i sommer likevel pga korona. Det er bl.a. blitt sagt «haha, så jævlig bra! Meg i ræva om det blir noe bryllup på de nå. Hurra for korona og at bryllupet de sitt går i dass, det kunne ikke passet bedre at korona kom og tok de nå». Men saken er at vi likevel har valgt å gjennomføre bryllupet. Det ble aldri avlyst, vi ga bare beskjed til folk at vi kommer til å følge myndighetenes råd og at hvis det ikke åpnes opp for å være flere på arrangementer når det nærmer seg så må vi avlyse. Ville dere trukket tilbake invitasjonen til dette familiemedlemmet? Eller ville dere bare valgt å overse det? Kjenner jo at det ikke frister så veldig å ha en person som ikke ønsker oss godt i vårt bryllup. Er liksom ikke en hvilken som helst dag heller.. Anonymkode: 9bd4c...bf4 Jeg hadde konfrontert vedkommende Jeg syns det er frekt og er en av grunnene til at ene såkalte venninna mi nå ikke er velkommen lenger i livet litt. Hun ble sint fordi hun ikke ble valgt som forloveren min og etter det har hun ikke gjort noe annet enn å snakke dritt om forholdet mitt og typen min. Hvorfor skal hun ta del i en av de største tingene i livet mitt når hun ikke støtter det og tydeligvis bare unner forholdet mitt å gå til helvete?? Neitakk du. Sånne mennesker vil jeg ikke ha i mitt bryllup eller livet mitt. 🙃 Noen vil kanskje si det er smålig gjort å trekke invitasjonen. Jeg mener det er fornuftig. Anonymkode: 9fb33...aa6
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #5 Skrevet 17. juni 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min erfaring er at når det blir sladret blir ting aldri gjengitt ordrett, men farget også av de som bringer videre. Jeg hadde blåst i det. Anonymkode: 5ed34...eb7 Er helt enig med deg, det er bare det at det ble tatt opptak av det som ble sagt. Det var veldig ondsinnet! TS Anonymkode: 9bd4c...bf4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #6 Skrevet 17. juni 2020 Men i alle dager for en omgangskrets. Anonymkode: 92476...37c
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #7 Skrevet 17. juni 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men i alle dager for en omgangskrets. Anonymkode: 92476...37c Omgangskrets? Det er familie. Anonymkode: 9bd4c...bf4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #9 Skrevet 17. juni 2020 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er helt enig med deg, det er bare det at det ble tatt opptak av det som ble sagt. Det var veldig ondsinnet! TS Anonymkode: 9bd4c...bf4 Sånne venner trenger man ikke. I og med at du har opptak av det, så er det jo tydeligvis korrekt det du skiver og da hadde jeg ikke tatt fem øre for å trekke innbydelsen. Vet om folk i min krets, som trakk innbydelsen til en hel familie pga noe lignende , så du er ikke den første som eventuelt hadde gjort det. Eller alternativ 2 , du lar henne komme i bryllupet, for hva vil ikke irritere henne mer enn at det faktisk ble bryllup tilslutt Uansett, jeg ville ikke hatt en sånn venn i mitt liv.. Anonymkode: 61900...d95
Sommerkroppen 2029 Skrevet 18. juni 2020 #10 Skrevet 18. juni 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Sånne venner trenger man ikke. I og med at du har opptak av det, så er det jo tydeligvis korrekt det du skiver og da hadde jeg ikke tatt fem øre for å trekke innbydelsen. Vet om folk i min krets, som trakk innbydelsen til en hel familie pga noe lignende , så du er ikke den første som eventuelt hadde gjort det. Eller alternativ 2 , du lar henne komme i bryllupet, for hva vil ikke irritere henne mer enn at det faktisk ble bryllup tilslutt Uansett, jeg ville ikke hatt en sånn venn i mitt liv.. Anonymkode: 61900...d95 Alternativ 2 stemmer jeg for her 🙂 Så ville jeg kanskje ha kommet med en kommentar ala "jaja "Sigrid" da ble det uheldigvis bryllup likevel hva?" Da får hun litt å tenke på 😉
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #11 Skrevet 18. juni 2020 Jeg hadde uten tvil gitt beskjed om at pga korona må dere gjøre litt om på antall gjester, og utelatt henne. Hadde ikke tenkt to sekunder. Ikke tale om at hun hadde fått komme i mitt bryllup og spre dårlig energi den dagen. Støtter ikke de som sier hun skal komme fordi det vil plage henne mer, hadde aldri tatt sjansen på at en som hadde så mye dritt å si fikk være med på en sånn dag. Du trenger folk rundt deg som gleder seg med dere, ikke sånne kjærringer. Anonymkode: 861a4...1fd
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #12 Skrevet 18. juni 2020 Jeg hadde konfrontert henne. Rett og slett sagt at du vet hva hun har sagt og at du derfor vil skåne henne fra å delta i et bryllup hun har så mye mot. Hun er derfor ikke velkommen, og ja, innbydelsen er trukket tilbake. Sånne folk trenger man ikke i livet sitt. Men hvorfor ble det gjort opptak og er dette en ellers frisk person? Anonymkode: 897ea...23c
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #13 Skrevet 18. juni 2020 Men om man trekker tilbake invitasjonen, så får hun jo enda mer "på dere". Jeg ville uten tvil ha latt invitasjonen stå og så heller ha kommet med en kommentar som hun over her foreslo (Sommerkroppen 2029) Anonymkode: e1ae6...7fb
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #14 Skrevet 18. juni 2020 13 timer siden, Sommerkroppen 2029 skrev: Hvorfor ble det tatt lydopptak? 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde konfrontert henne. Rett og slett sagt at du vet hva hun har sagt og at du derfor vil skåne henne fra å delta i et bryllup hun har så mye mot. Hun er derfor ikke velkommen, og ja, innbydelsen er trukket tilbake. Sånne folk trenger man ikke i livet sitt. Men hvorfor ble det gjort opptak og er dette en ellers frisk person? Anonymkode: 897ea...23c Hun som tok lydopptaket sa at hun bare følte hun «måtte» gjøre det da vedkommende hadde begynt å slenge med leppa. Hun synes ikke at jeg bør ha henne i bryllupet etter alt vedkommende hadde sagt og ba med derfor høre på lydopptaket og vurdere det. Hun ønsket også at det skulle være et bevis ved en evt konfrontasjon der vedkommende garantert ville sagt at det ikke var sant🤷🏼♀️ Dette er forøvrig et familiemedlem, ikke ei venninne som flere tror her. TS Anonymkode: 9bd4c...bf4
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #15 Skrevet 18. juni 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Omgangskrets? Det er familie. Anonymkode: 9bd4c...bf4 Har familien din for vane å ta opptak av hverandre? Dårlig klima.. Anonymkode: 12655...0f6
Sommerkroppen 2029 Skrevet 18. juni 2020 #16 Skrevet 18. juni 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun som tok lydopptaket sa at hun bare følte hun «måtte» gjøre det da vedkommende hadde begynt å slenge med leppa. Hun synes ikke at jeg bør ha henne i bryllupet etter alt vedkommende hadde sagt og ba med derfor høre på lydopptaket og vurdere det. Hun ønsket også at det skulle være et bevis ved en evt konfrontasjon der vedkommende garantert ville sagt at det ikke var sant🤷🏼♀️ Dette er forøvrig et familiemedlem, ikke ei venninne som flere tror her. TS Anonymkode: 9bd4c...bf4 Jeg synes likevel at du bør la invitasjonen stå og heller komme med en liten kommentar. Spør hun om en forklaring på kommentaren, så kan du svare at det har kommet deg for øre hva hun har sagt. Benekter hun, så ville jeg bare ha smilt og sagt beklager men nå må jeg nesten gå og mingle litt 😉 Hun vet at du vet, det er straff nok.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #17 Skrevet 18. juni 2020 Skikkelig frekk person. Bra du har opptak! Så kan ikke vedkommende lure seg unna Anonymkode: 2b2c6...bcd
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #18 Skrevet 18. juni 2020 Den beste straffen for slike mennesker er å kutte dem helt ut og ikke gi dem noe oppmerksomhet! Men vær forberedt på å bli deres nr 1 fiende i deres øyne og drittslengingen kommer nok ikke til å slutte. Anonymkode: e7939...f8e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #19 Skrevet 18. juni 2020 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Omgangskrets? Det er familie. Anonymkode: 9bd4c...bf4 Uansett. Hvem fyker rundt og tar lydopptak av sånt, og hvem sier sånt. Og hvem viser fram lydopptak til den det gjelder. Drama, drama. Anonymkode: 92476...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå