Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 Hvordan fortoner det seg og hvilken bransje er det i? Anonymkode: 50f7b...a5e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Ja, renholder på skole. Har nettopp startet og fant ut at det er 2 klikker. Og mye baksnakking. Dette er damer 50+ Anonymkode: dc7be...311
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #3 Skrevet 17. juni 2020 Nei, veldig lite. Jobber i industrien og mest med menn. Anonymkode: 0bde3...031
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #4 Skrevet 17. juni 2020 Veldig lite, inkluderende miljø. Vi er ca 1000 ansatte i statsforvaltningen Anonymkode: 4bc48...39b
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #5 Skrevet 17. juni 2020 Ja. Veldig! Jobber i en forholdsvis stor barnehage med ca 35 ansatte. Det finnes visstnok en gjeng som har dannet en klubb sammen. De går ut, drikker vin og snaper hverandre. Jeg vet at andre kjenner på at det er sårt/vondt å bli utelatt. Selv driter jeg i det, men syns nok at det er litt uheldig. Anonymkode: 4f7f9...074
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #7 Skrevet 17. juni 2020 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Veldig! Jobber i en forholdsvis stor barnehage med ca 35 ansatte. Det finnes visstnok en gjeng som har dannet en klubb sammen. De går ut, drikker vin og snaper hverandre. Jeg vet at andre kjenner på at det er sårt/vondt å bli utelatt. Selv driter jeg i det, men syns nok at det er litt uheldig. Anonymkode: 4f7f9...074 Det er uheldig hvis de er veldig åpen om dette, ja. Samtidig er det jo gjerne sånn at det er på jobb man finner nye venner i voksen alder, og jeg har faktisk kommet med i tilsvarende som du beskriver. Vi har vin/mat-kvelder, har hverandre på Snap osv, men vi snakker aldri om det på jobb nettopp fordi vi ikke vil at noen skal føle seg utenfor. På jobb sitter vi alle sammen med ulike personer i lunsjen, er ikke sånn at bare vi sitter og skravler med hverandre, men det er jo klart at jeg snakker mer med disse på jobb også siden vi er venninner. Det er rundt 150 ansatte på vår jobb, så man kan jo ikke ha "klubb" med alle heller, det har ingen plass til. Anonymkode: a9419...550
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #8 Skrevet 17. juni 2020 Nei heldigvis ikke! Jobber i en vernet bedrift for psykisk utviklingshemmede. Nydelig og raus arbeidsplass. Har tidligere jobbet på et eldrehjem. Der var det mye bitchete oppførsel. Baksnakking og utfrysing. Har også jobbet på fabrikk med bare menn. Ingen klikker der heller Anonymkode: 37492...374
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2020 #9 Skrevet 18. juni 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er uheldig hvis de er veldig åpen om dette, ja. Samtidig er det jo gjerne sånn at det er på jobb man finner nye venner i voksen alder, og jeg har faktisk kommet med i tilsvarende som du beskriver. Vi har vin/mat-kvelder, har hverandre på Snap osv, men vi snakker aldri om det på jobb nettopp fordi vi ikke vil at noen skal føle seg utenfor. På jobb sitter vi alle sammen med ulike personer i lunsjen, er ikke sånn at bare vi sitter og skravler med hverandre, men det er jo klart at jeg snakker mer med disse på jobb også siden vi er venninner. Det er rundt 150 ansatte på vår jobb, så man kan jo ikke ha "klubb" med alle heller, det har ingen plass til. Anonymkode: a9419...550 Helt enig. Og veldig kjekt for deg at du har funnet deg en gjeng 😉 Det høres ut som om dere har tatt et klokt valg. Barnehagen jeg jobber i, er midt i et nyetablert område. «Alle» bor, jobber og har barm her. Mange kort som blandes. Den ene damen jobbet hos oss, men fikk ikke forlenget vikariatet sitt. Jeg vet at det var noe surt ifm det. Hun har fortsatt barn hos oss. Jeg vet for sikkert at det snakkes om barnehagen og de ansatte på disse vinkveldene. Og som du nevner, det refereres til helgas fest på feks pauserommet. Så derfor uheldig. Anonymkode: 4f7f9...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå