Gå til innhold

Stakkars...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir så flau på de sine vegne av å lese sånt. Mange nordmenn er så bortskjemte at det er pinlig.

Anonymkode: 37365...1f0

Skrevet

Så snill han er! Han tenker bare på de stakkars barna. Slettes ikke på seg selv i det hele tatt. Så snill, så snill!

Anonymkode: 265d7...76f

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er barnefamiliene som er avhengig av å reise i skoleferien jeg særlig tenker på, fortsetter han.

Visste faktisk ikke at man kan bli avhengig av å reise til syden.

https://www.dagbladet.no/nyheter/erna-skylder-oss-en-forklaring/72577797 

Anonymkode: 43527...f12

Nå mente han vel avhengig som i at skal familier med skolebarn så er de AVHENGIG av å reise i skolens ferie . 

Skrevet
1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nå mente han vel avhengig som i at skal familier med skolebarn så er de AVHENGIG av å reise i skolens ferie . 

Enig, det er det han sier. 

For å ta akkurat det, så tenker jeg han bruker dette argumentet for å styrke påvirkningen i retning av at Erna åpner opp så HAN får reise til feriehuset sitt. Det skinner jo veldig gjennom 🙈😅 Luringen 😁

Anonymkode: 24bf3...401

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er barnefamiliene som er avhengig av å reise i skoleferien jeg særlig tenker på, fortsetter han.

Visste faktisk ikke at man kan bli avhengig av å reise til syden.

https://www.dagbladet.no/nyheter/erna-skylder-oss-en-forklaring/72577797 

Avhengig av å reise. Det er faenmeg det dummeste jeg har hørt/lest... Nå håper jeg at jeg trøkker på noens føtter, så skal de få så hatten passer... 

Anonymkode: 65f31...eb8

Skrevet
3 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det er da uansett ingen som er avhengige av å reise til syden! Ferie er da for pokker ikke ensbetydende med syden. Det er fullt mulig å feriere andre steder, noe du selv har påpekt gjennom utallige tråder, selv om du også helst skulle ha vært på den ferien på sørligere breddegrader. 

CIH gjemmer seg bak en trist unnskyldning, men han er vel i ferd med å bli desperat etter å få reist selv. 

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er da uansett ingen som er avhengige av å reise til syden! Ferie er da for pokker ikke ensbetydende med syden. Det er fullt mulig å feriere andre steder, noe du selv har påpekt gjennom utallige tråder, selv om du også helst skulle ha vært på den ferien på sørligere breddegrader. 

CIH gjemmer seg bak en trist unnskyldning, men han er vel i ferd med å bli desperat etter å få reist selv. 

Nei, det er ingen som er avhengige av å reise til Syden. Det er ikke det det menes heller. Er du så dum?

Anonymkode: 8cd53...3bc

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Les før du svarer.

De er ikke avhengig av å reise til syden, men av å reise i sommerferien. 

Anonymkode: 3cda2...1f3

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ingen som er avhengige av å reise til Syden. Det er ikke det det menes heller. Er du så dum?

Anonymkode: 8cd53...3bc

Det er det han får det til å virke som. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Les før du svarer.

De er ikke avhengig av å reise til syden, men av å reise i sommerferien. 

Anonymkode: 3cda2...1f3

Dessverre er det mange som  reise utenlands for at det skal være ferie. Trist. CIH underbygger dette. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dessverre er det mange som  reise utenlands for at det skal være ferie. Trist. CIH underbygger dette. 

Det er mulig det og det går vel mest på vaner og preferanser. Som når naboen her sier.. Ferie er kun camping. I dette tilfellet så handlet det ikke om det men at siden barn har skolen så må foreldre legge ferien i skolens sommerferie 

Skrevet

Nå må de Altså snart pakke den fyren innerst i et skap på et gamlehjem. Og avisene bør seriøst holde seg for god til å gi ham noe mer spalteplass. Jeg stemmer ikke FrP, men jeg synes oppriktig synd på Siw som fremdeles må forholde seg til han og hans stadige utspill. For det er ikke til å komme bort fra at han er uløselig knyttet til FrP, selv om han ikke har vært leder av partiet på flere år, og alt han sier vil forbindes med dem på et eller annet nivå. 

kan han ikke bare reise Tii Spania og bli der for alltid? Men det er jo slemt mot spanjolene også da... 

Anonymkode: d971e...64c

Skrevet

Norges rikssutregubbe i kjent stil. 

Anonymkode: fbf64...d13

Skrevet

En stor del av Norges befolkning har familie i utlandet de ønsker å besøke. Det kan være fordi de er av utenlandsk opprinnelse eller at det er deler av familien som har flyttet ut. Mange har også hytter og feriehus både i Sverige, Spania og andre land de har investert i og budsjettert med å bruke feriene på. Mange av disse har skolebarn, ergo er det kun skoleferien de har mulighet til å bruke til dette.

Det er ganske paradoksalt da at er du pendler så kan du komme inn til Norge og gå på jobb hver dag. De henter inn helsearbeidere fra Sverige for å jobbe på eldre og sykehjem. Demonstrasjoner på 15000 mennesker får gå uten noen form for konsekvens og folk ligger som sild i tønne på badestrendene. Men, Gud forby at vi krysser landegrensen. Da skal vi skufles ned i potetkjelleren til groa tar oss...

Anonymkode: d3ab3...849

Skrevet

- Erna Solberg og regjeringen skylder oss en forklaring på hvorfor vi er mer restriktive enn svenskene. Hva er årsaken? sier Carl I. Hagen til Dagbladet.

Har ikke helt ord.. 

Anonymkode: c9fa0...797

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...