Gå til innhold

Bo i høyblokk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som bor i høyblokk og hvilke erfaringer har du med det?

 

Anonymkode: 748e7...c09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grusomt!

Anonymkode: f1003...482

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Grusomt!

Anonymkode: f1003...482

På hvilken måte var det grusomt?

Anonymkode: 748e7...c09

Skrevet

Helt ok så lenge det er en forholdsvis ny blokk så det er godt lydisolert mellom leilighetene og du har balkong. 

De eldre boligene hvor man hører hvert steg over parketten hos naboen og du ikke har noen balkong blir som et fengsel synes jeg. Men nå er nok jeg over snittet glad i å ha verandadøra åpen og kunne sitte ute da 😉

Har en gammel tante som bor i en fin leilighet, med en fin balkong, men hun har en nabo rett under seg som røyker, hele tiden. Det er grusomt. Uansett når på døgnet du sitter på balkongen der sitter du i røyklukta til naboen, så du kan være veldig uheldig med naboene dine... 

Anonymkode: 14343...6f3

Skrevet

Den aktuelle høyblokken har 18 kvm stor balkong og når jeg var på visning hørte jeg ikke en lyd fra naboer; men det kan selvfølgelig være tilfeldig😉 det med naboer og røyk risikerer man jo i lavblokker også😉

 

Anonymkode: 748e7...c09

Skrevet

Høyblokker var et kommunistisk påfunn for å gjøre så at folk ikke følte for å være hjemme. Det gjorde at folk jobbet mer.

Anonymkode: 14f74...d73

Skrevet

Jeg bor i 3 etasje i en 13 etasjers blokk så jeg er vel i målgruppen for spørsmålet. Det er helt ok, en del bråk, men det kan jeg leve med. Eneste jeg hadde råd til og det er bedre enn å leie 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...