Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 Noen her som bor i høyblokk og hvilke erfaringer har du med det? Anonymkode: 748e7...c09
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #3 Skrevet 17. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Grusomt! Anonymkode: f1003...482 På hvilken måte var det grusomt? Anonymkode: 748e7...c09
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #4 Skrevet 17. juni 2020 Helt ok så lenge det er en forholdsvis ny blokk så det er godt lydisolert mellom leilighetene og du har balkong. De eldre boligene hvor man hører hvert steg over parketten hos naboen og du ikke har noen balkong blir som et fengsel synes jeg. Men nå er nok jeg over snittet glad i å ha verandadøra åpen og kunne sitte ute da 😉 Har en gammel tante som bor i en fin leilighet, med en fin balkong, men hun har en nabo rett under seg som røyker, hele tiden. Det er grusomt. Uansett når på døgnet du sitter på balkongen der sitter du i røyklukta til naboen, så du kan være veldig uheldig med naboene dine... Anonymkode: 14343...6f3
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #5 Skrevet 17. juni 2020 Den aktuelle høyblokken har 18 kvm stor balkong og når jeg var på visning hørte jeg ikke en lyd fra naboer; men det kan selvfølgelig være tilfeldig😉 det med naboer og røyk risikerer man jo i lavblokker også😉 Anonymkode: 748e7...c09
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #6 Skrevet 17. juni 2020 Høyblokker var et kommunistisk påfunn for å gjøre så at folk ikke følte for å være hjemme. Det gjorde at folk jobbet mer. Anonymkode: 14f74...d73
Daquiry Skrevet 17. juni 2020 #7 Skrevet 17. juni 2020 Jeg bor i 3 etasje i en 13 etasjers blokk så jeg er vel i målgruppen for spørsmålet. Det er helt ok, en del bråk, men det kan jeg leve med. Eneste jeg hadde råd til og det er bedre enn å leie 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå