Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #1 Skrevet 17. juni 2020 Jeg har fått dilla på spekeskinke. Keg steker denne i stekepanna, så blir det nesten som bacon. Noen ganger steker jeg lett, andre ganger så spekematen blir knasende sprø.  Det er vel godkjent for gravide? Anonymkode: 0158f...60d
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #2 Skrevet 17. juni 2020 Ja, så lenge den er ordentlig stekt skal det ikke være noe problem. Pepperoni på pizza er lov ihvertfall... Anonymkode: 007a3...dd3
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #3 Skrevet 17. juni 2020 SÃ¥ lenge den blir gjennomstekt er det ok Anonymkode: bb678...e07
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #4 Skrevet 17. juni 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har fått dilla på spekeskinke. Keg steker denne i stekepanna, så blir det nesten som bacon. Noen ganger steker jeg lett, andre ganger så spekematen blir knasende sprø.  Det er vel godkjent for gravide? Anonymkode: 0158f...60d Så lenge det blir stekt til over 70 grader tror jeg det var? Har fått grønt lys fra lege på sykehus og jordmor om å steke fenalår godt og spise det siden jeg får i meg så lite mat og går ned i vekt. Fenalår er det eneste jeg får i meg uten å bli kvalm og spy forutenom middagsretter, men der er det begrenset hvor mye jeg kan spise før jeg blir kvalm og kan jo ikke akkurat spise middag 10 ganger om dagen 😛 Anonymkode: 3447a...487
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå