Gå til innhold

Rotehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ser du på som rotehus? Er det noen her som aldri føler de får det ryddig selv om dere rydder? Hva er grunnen til at det er rotete? Bryr dere dere ikke eller skulle dere ønske dere hadde det mer rent, ryddig og nøytralt?

Jeg driver å gir bort ting og det er ingen ende på alt som ligger rundt omkring. Bor egentlig ganske stort, men det er så mye ting at det blir lite! 

Anonymkode: cd1e6...7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er rotehus blir litt hoarder aktig i mine øyne, der der ligger stabler ned aviser og gammel reklame, der flater er dekket med allverdens nips. 

Jeg har ikke er rotehus, men det er rotete her innimellom 😊

Anonymkode: 7ce90...f49

Skrevet

Ja jeg har rotehus som aldri blir ryddig. Vi har bare 75 kvm å altfor mange ting så kabalen går rett og slett ikke opp. Får vi besøk så må jeg ta alt rotet i uteboden. Men der er det fuktig så ting som står der over tid blir ødelagt.

Anonymkode: d6e42...4dc

Skrevet

Jeg har en jobb hvor jeg besøker folk hjemme.

Og det er virkelig forskjell på rot og forfall (hus hvor rotet har tatt overhånd). Jeg tror når du begynner å stable ting oppå hverandre for å få plass til ting så er det blitt et problem.

Selv har jeg 2 barn og ser at vi må være nøye med å fjerne ting/klær som ikke brukes, ellers går det så mye tid til rydding

Anonymkode: a5753...577

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...