Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Mine svigerforeldre kommer hit fra Tyskland. De skal bo hos oss i 2 måneder. Ikke misforstå, jeg er glad for at de hjelper til med barna i sommer pga at vi må jobbe. Men det blir tøft. Svigermor liker å blande seg inn i alt for mye. Men barna elsker å ha de her, så jeg får bare tenke positivt 😁 Anonymkode: 94e23...9be
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mine svigerforeldre kommer hit fra Tyskland. De skal bo hos oss i 2 måneder. Ikke misforstå, jeg er glad for at de hjelper til med barna i sommer pga at vi må jobbe. Men det blir tøft. Svigermor liker å blande seg inn i alt for mye. Men barna elsker å ha de her, så jeg får bare tenke positivt 😁 Anonymkode: 94e23...9be Er det ingen som tenker på korona lenger? 😳 Anonymkode: 94896...7aa
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #3 Skrevet 16. juni 2020 Erru gæern? Da hadde jeg dratt på ferie. Anonymkode: 0419a...c9b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #4 Skrevet 16. juni 2020 Du har all min sympati. Ei helg med svigermor er nok til å drive meg fra konseptene. To måneder hadde enten fått meg i fengsel for overlagt drap eller innlagt på lukket avdeling. Min egen mor er langt bedre, men der hadde det også vært uaktuelt med to måneder. Anonymkode: e5e68...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå