Gå til innhold

Selge ting, men så blir det vemodig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger må man velge bort ting, fordi det ikke får noen oppmerksomhet. Eller fordi man rett og slett ikke har plass lenger. Saken er at jeg tenker på «hva om jeg angrer»? Er ting som jeg hadde som barn, som folk vil kjøpe... kanske når jeg får barn (noe jeg foreløpig ikke vil ha) Så vil de få glede av det? Vil jeg angre? Eller vil det bare ligge og ta opp plass? Er det innafor å trekke et salg? Har ikke tatt imot pengene enda. Driver å pakker det ned og merker det bare er litt feil...men mulig det bare er jeg som sliter med å gi helt slipp på ting. Jeg har bare kommet dit at man må kvitte seg gammelt for å komme videre noen ganger... 

Anonymkode: f20d0...84d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke la noe gå som du har et følelsesmessig forhold til. Tro meg, du har plass. Om det virkelig gjelder.

Skrevet
35 minutter siden, sug lut skrev:

Ikke la noe gå som du har et følelsesmessig forhold til. Tro meg, du har plass. Om det virkelig gjelder.

Men hvordan vet man om man egentlig bryr seg? Har jo ikke ofret det en eneste tanke på mange år. Men hva vil jeg føle i fremtiden liksom?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan vet man om man egentlig bryr seg? Har jo ikke ofret det en eneste tanke på mange år. Men hva vil jeg føle i fremtiden liksom?

Du bryr deg nå. Da skal du ha det.

Skrevet
28 minutter siden, sug lut skrev:

Du bryr deg nå. Da skal du ha det.

Ja hva skal man liksom si til den som man skal selge det til? Føler det er litt kleint å si at det er for vemodig å selge. Har vedkommende så lyst på det at hn vil gi 1000 for det så går det.....:p 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...