Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Da jeg var 15 år bestilte min mor noen 3 døgn på Oscarsborg festning hotell i Drøbak. Husker det var på en egen «øy». De hadde spa fasiliteter, boblebad på terrassen, nydelig frokostsal i et av byggene med god mat og rommene var helt greie. Ikke veldig luksus, men omgivelsene var jo så fine og idyllisk. Beroligende stemning og lite folksomt. Dette er vel nå 9 år siden (2011). Siden den gang har de sluttet med spa og jeg vet ikke hvordan det er der nå, men jeg ønsker gjerne å dra på ferie en lignende plass med mannen og barnet vårt som er like fint. Spaet er egentlig kun et ønske fordi jeg er gravid og kunne trengt litt stas-behandling, men absolutt ikke et must. Noen som vet om det finnes lignende hotell som ligger litt ‘’øde’’ til og har noen koselige fasiliteter for gjestene? Anbefalinger? Har et ønske om å reise med cruise oslo-kiel uten å gå på land, men føler nok det må utgå i år. Anonymkode: 6821d...dda
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 Det er vakkert der ute. Man kan fremdeles bo der, men etter hva jeg vet er det kun i de opprinnelige brakkene som er gjort om til rom. Son Spa er utrolig vakkert og litt "øde", og ikke så langt der fra. https://sonspa.no/ Anonymkode: 0d346...d51
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #3 Skrevet 16. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vakkert der ute. Man kan fremdeles bo der, men etter hva jeg vet er det kun i de opprinnelige brakkene som er gjort om til rom. Son Spa er utrolig vakkert og litt "øde", og ikke så langt der fra. https://sonspa.no/ Anonymkode: 0d346...d51 Det var veldig fint der. Vi bodde på festningen. Anonymkode: 6821d...dda
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #4 Skrevet 16. juni 2020 Rømskog Spa & Resort idyllisk, ikke stort. God mat og fin atmosfære. Anonymkode: e075c...36c
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #5 Skrevet 16. juni 2020 Støtvig hotell, der er det spa for mor og strand og annet for de andre. Og nyyyydelig mat. Anonymkode: 9c263...6cf
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2020 #7 Skrevet 17. juni 2020 Holmsbu i Hurum. Hele kystlinjen i Hurum har også mange vakre sandstrender. Anonymkode: f919d...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå