Gå til innhold

Favorisering som stikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen tvil hvem foreldrene mine liker best, mannen til søsteren min. 

Da mannen til søsteren min hadde bursdag sist så skrev foreldrene mine noen gode ord til han i tillegg til "Gratulere med dagen". Det gjør de ikke til min mann. Hvis mannen til søsteren min gjør feiltrinn så skal de alltid unnskylde det eller bortforklare det mens skjer det med min mann blir det annerledes. Moren min har også i nærvær med meg, mannen + søsteren og mannen rost mannen til søster opp i skyene uten og sagt et eneste godt ord til mannen min. Jeg synes det et kleint og unødvendig. 

Mannen til søsteren min er oppvokst i en dysfunksjonell familie og det har moren min påpekt flere ganger hvor synd det er på han. 

Mannen min har sine problemer, men det vet jo ikke de.

Noen som har opplevd liknende?

Jeg takler favorisering ganske dårlig, stikker ganske mye...

Anonymkode: a7ed4...3ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli voksen. 

Anonymkode: fa795...a48

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Bli voksen. 

Anonymkode: fa795...a48

Jaha? Hvordan ville du taklet det? Du har kanskje ikke opplevd så mye utfordringer i livet? Kanskje surfet deg gjennom livet?😉🤣

Jeg har hatt en vanskelig barndom, ikke pga foreldre, men pga miljøet 

HI

Anonymkode: a7ed4...3ba

Skrevet

Kanskje du kan spørre moren din om dette? Hvis dere har et nært forhold, er kanskje det naturlig?

Skrevet

Jeg har lært meg å gi fullstendig f**n. Det har vært til stor hjelp gjennom livet. Man må nesten ha den evnen når man har et par søsken som de jeg har. 

Anonymkode: 8da11...01f

Skrevet

Det er ikke alltid slike ting er så veldig gjennomtenkt 

Om han er et løvetannbarn er de kanskje stolt av hva han har fått til i livet og har tatt han litt til seg, veier opp for at han ikke har foreldre som ikke skryter ved å skryte litt ekstra selv? 

Men mannen din kanskje et en ordinær mann fra en ordinær familie og de ikke anser at han trenger den samme oppbackingen fra dem? 

Si det til dem, ikke som et angrep, men som et fakta. "Jeg skjønner at dere tar dere litt ekstra av Truls siden han har den bakgrunnen han har, men jeg synes det er leit at dere alltid skryter av han men aldri har noe pent å si om min mann... Ser dere ingen positive ting hos Vidar?" 

Kanskje de da tenker seg om 

Anonymkode: f8d17...bf3

Skrevet

Flytt hjemmefra. 

Anonymkode: 15973...6ee

Skrevet

Snakk med dem om det. 

Anonymkode: 7949b...0db

Skrevet

Om så er at de liker .annen til søsteren din bedre enn din mann så betyr ikke det at de ikke liker din mann også. Noen klikker man bedre med en  andre. Sån er det bare.

Anonymkode: 43964...3af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...