Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Står og går mye på jobb, sandaler til 200 kr funker ikke. samtidig ønsker jeg at de ser  bra ut til kjole... har forelsket meg i Dr. Martens sine men det er vel ikke noe støtte... Anonymkode: bd671...b4c
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 Hva slags støtte ønsker du da? Dr.Martens har litt demping i såla og er ikke vonde å gå i. Anonymkode: 1c90e...ff4
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #3 Skrevet 16. juni 2020 Jeg har hatt noen ecco sandaler jeg har vært veldig fornøyd med. Om de har vært moteriktige aner jeg ikke, men slikt bryr jeg meg ikke om. Det er mine bein og rygg jeg bryr meg om, ingen planer om slite med de etterhvert.  Jeg står og går mye på hardt underlag på jobb, det jeg har funnet ut er at skoene ikkebør være av de lette typene som en gjerne får kjøpt i disse dager. De er gode i en veldig kort periode før de sliter på kroppen. Så gammeldagse joggesko og sandaler, de som gjerne veier litt mer enn disse nye er de som er best. Anonymkode: 7d102...66e
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #4 Skrevet 16. juni 2020 De aller beste til slik bruk, er nok Spotec-sandalene fra Friluftsmagasinet. Men pene er de ikke. https://www.magasinet.no/spotec-orginal-sandal-sort Anonymkode: aeea8...92d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå