Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #1 Skrevet 16. juni 2020 Noen som har vært i tvil noen gang ang kjærlighet?Det har vell kanskje mange vært. Jeg vipper mellom samboer og far til mine barn og den store kjærligheten som er kommet tilbake.Jeg klarer ikke å ta et valg.Ser fordeler og ulemper uansett hva jeg velger. Er det noen viktige spm.man burde spørre seg selv for å gjøre valget enklere? Anonymkode: 9e335...a76
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #2 Skrevet 16. juni 2020 Hva er best for barna. Det eneste du trenger å forholde deg til Anonymkode: 48057...334
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #3 Skrevet 16. juni 2020 Har du det fint med samboer og ting fungerer han er snill og slik en mann skal være hadde jeg ikke vurdert å gå en gang. Barna kommer først. Er nede i en bølgedal med egen samboer for tiden. Alt er trått, men vi har det fint som familie, han er snill og god. Jeg vet vi kommer ut av dalen igjen og han er min beste venn i tillegg til kjæreste. Et forhold har sine utfordringer, også med den store kjærligheten. Og du har barn, du vil ikke kunne leve i sus og dus med ny kjæreste, barna kommer først. Det vil være hente og levere og ikke minst skal denne nye behandle barna dine bra. Hvis det du har hadde vært bra om ikke denne mannen hadde komet tilbake hvorfor bare kaste alt? Hvorfor forsvant denne store kjærligheten i utgangspunktet? Han har forsvunnet en gang og kan lett forsvinne igjen. Jeg tolker det dit hen at dette er en mann du kjente fra før? Jobb med forholdet først tenker jeg. Anonymkode: e7f50...ce5
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #4 Skrevet 16. juni 2020 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du det fint med samboer og ting fungerer han er snill og slik en mann skal være hadde jeg ikke vurdert å gå en gang. Barna kommer først. Er nede i en bølgedal med egen samboer for tiden. Alt er trått, men vi har det fint som familie, han er snill og god. Jeg vet vi kommer ut av dalen igjen og han er min beste venn i tillegg til kjæreste. Et forhold har sine utfordringer, også med den store kjærligheten. Og du har barn, du vil ikke kunne leve i sus og dus med ny kjæreste, barna kommer først. Det vil være hente og levere og ikke minst skal denne nye behandle barna dine bra. Hvis det du har hadde vært bra om ikke denne mannen hadde komet tilbake hvorfor bare kaste alt? Hvorfor forsvant denne store kjærligheten i utgangspunktet? Han har forsvunnet en gang og kan lett forsvinne igjen. Jeg tolker det dit hen at dette er en mann du kjente fra før? Jobb med forholdet først tenker jeg. Anonymkode: e7f50...ce5 Har det som deg, han er verdens snilleste mann og vi fungerer fint som familie, dessverre ikke like fint som kjærester.Jeg føler vi er mer venner enn kjærester. Den store kjærligheten forsvant kanskje pga vi var litt utydelig begge to, vi var veldig unge(16 år siden).Livet gikk og jeg fikk samboer, noe han også fikk etterhvert.Vi har alltid tenkt på hverandre og det føles så godt når vi snakker sammen.Han er singel nå, men ikke jeg.Er redd dette er vår siste sjangs.Han har ventet på meg i 2 år sier han(siden han ble singel), men han vil ikke ødelegge noe for oss.Jeg er usikker. Anonymkode: 9e335...a76
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #5 Skrevet 16. juni 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har det som deg, han er verdens snilleste mann og vi fungerer fint som familie, dessverre ikke like fint som kjærester.Jeg føler vi er mer venner enn kjærester. Den store kjærligheten forsvant kanskje pga vi var litt utydelig begge to, vi var veldig unge(16 år siden).Livet gikk og jeg fikk samboer, noe han også fikk etterhvert.Vi har alltid tenkt på hverandre og det føles så godt når vi snakker sammen.Han er singel nå, men ikke jeg.Er redd dette er vår siste sjangs.Han har ventet på meg i 2 år sier han(siden han ble singel), men han vil ikke ødelegge noe for oss.Jeg er usikker. Anonymkode: 9e335...a76 Han har ventet på deg siden han ble singel??😂😂 Du er i et forhold og stakkars han som har måtte vente på deg. Høres ut som en egoistisk mann som har vært så «snill» å gi deg oppmerksomhet igjen. Hva med å respektere deg såpass mye at han er klar over at du er i et samboerskap med barn og at han faktisk ikke gjør deg en tjeneste her... 🙄🙄🙄 Anonymkode: 9d202...438
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #6 Skrevet 16. juni 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler vi er mer venner enn kjærester.  Anonymkode: 9e335...a76 Dette er standardforklaringen for damer med ungpikefantasier som er lei mannen sin og savner den sitrende følelsen av forelskelse. Den følelsen går alltid over, også med «den store kjærligheten». Som vel egentlig ikke kan ha vært den store kjærligheten ettersom dere begge ble sammen med noen andre? Det å få barn forplikter faktisk. Det er viktigere at barna slipper å være skilsmissebarn enn at mor får levd ut de romantiske ungpikefantasiene sine. Anonymkode: 6e5d3...09d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #7 Skrevet 16. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har ventet på deg siden han ble singel??😂😂 Du er i et forhold og stakkars han som har måtte vente på deg. Høres ut som en egoistisk mann som har vært så «snill» å gi deg oppmerksomhet igjen. Hva med å respektere deg såpass mye at han er klar over at du er i et samboerskap med barn og at han faktisk ikke gjør deg en tjeneste her... 🙄🙄🙄 Anonymkode: 9d202...438 Nei overhodet ikke slik jeg tolket det.Han respekterer det, men sier samtidig at han kan ikke vente så mange år til, naturligvis... Han sier at jeg må tenke på hva som er best for meg og han ønsker meg alt godt uansett hva jeg velger. Anonymkode: 9e335...a76
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #8 Skrevet 16. juni 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Dette er standardforklaringen for damer med ungpikefantasier som er lei mannen sin og savner den sitrende følelsen av forelskelse. Den følelsen går alltid over, også med «den store kjærligheten». Som vel egentlig ikke kan ha vært den store kjærligheten ettersom dere begge ble sammen med noen andre? Det å få barn forplikter faktisk. Det er viktigere at barna slipper å være skilsmissebarn enn at mor får levd ut de romantiske ungpikefantasiene sine. Anonymkode: 6e5d3...09d Nå er ikke dette ungpikefantasier. Det er ikke en tilfeldig.Vi var som sagt unge (17 år) og hva tenker man da ang faste forhold og barn.Vi var barn selv. Anonymkode: 9e335...a76
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #9 Skrevet 16. juni 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nå er ikke dette ungpikefantasier. Det er ikke en tilfeldig.Vi var som sagt unge (17 år) og hva tenker man da ang faste forhold og barn.Vi var barn selv. Anonymkode: 9e335...a76 Ok. Men nå valgte du å få barn med en annen mann. Du må vel ha trodd at han var «den store kjærligheten» også, ellers hadde du vel ikke fått barn med ham? Skal barna dine måtte lide seg gjennom et brudd og alt det innebærer fordi du blir heit på ungdomskjæresten din? Ha litt integritet, kvinne! Anonymkode: 6e5d3...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå