Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Få deres beste argument mot å ikke være utro!Mulig det er teit, men jeg sliter i forholdet gjennom år og det er fristelse på andre siden😣 Anonymkode: 3717f...588
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 Du sier du sliter i forholdet. Har du lyst til å redde det? Dersom du har det, ikke vær utro, blir det oppdaget blir det mye verre Anonymkode: 80f43...1ed
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #3 Skrevet 15. juni 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du sier du sliter i forholdet. Har du lyst til å redde det? Dersom du har det, ikke vær utro, blir det oppdaget blir det mye verre Anonymkode: 80f43...1ed Jeg vet ikke helt hva jeg vil egentlig😔Følelsene slukkes mer og mer Anonymkode: 3717f...588
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Skrevet 15. juni 2020 Har du og mannen (eller dama) gjort det dere kan for å få forholdet bedre? Har dere gått i parterapi og gjort deres beste for å jobbe med å få forholdet på rett kjøl? Hvis ikke er det i hvert fall ingen løsning for forholdet å være utro, da er utroskapen heller en feig måte å ikke ta ansvar for forholdet du er i. Og hvis dere har gjort absolutt alt dere kan og det likevel er elendig, er det ikke da bedre å innrømme det og heller gå fra hverandre? Da har dere i det minste bedre sjanser til å greie å samarbeide om samvær i årene som kommer, enn om utroskapen din blir oppdaget og fører til mye bitterhet og blir årsak til brudd. Alternativet er kanskje å ta samtalen om å ha et åpent forhold hvor dere begge kan ha sex med andre, hvis begge er enige i det. Ta ansvar for det forholdet du har valgt selv, enten det er å reparere det eller avslutte det. Blir du singel, da kan du gjøre hva du vil med å møte andre. Før den tid skaper du bare større problemer for deg selv ved å være utro. Og så må du spørre deg selv om du ønsker å være en person som er falsk og som lyver til partneren din, om du mener det er å ha ryggrad og integritet. Anonymkode: 6abcc...e81
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #5 Skrevet 15. juni 2020 HI ber om argumenter mot å -ikke- være utro. Altså mot å være trofast. Dobbelt negativ. Dere skal argumentere for utroskap, ikke mot. Anonymkode: 9fd00...24b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #6 Skrevet 15. juni 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke helt hva jeg vil egentlig😔Følelsene slukkes mer og mer Anonymkode: 3717f...588 Da syns jeg du skal finn ut av det først. Anonymkode: 80f43...1ed
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #7 Skrevet 15. juni 2020 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Få deres beste argument mot å ikke være utro!Mulig det er teit, men jeg sliter i forholdet gjennom år og det er fristelse på andre siden😣 Anonymkode: 3717f...588 Mitt beste argument er at jeg har integritet. Hadde jeg vært utro måtte jeg ha blitt en annen enn den jeg er. Og det vil jeg virkelig ikke! Anonymkode: b3c1f...54e
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #8 Skrevet 15. juni 2020 Har dere barn? Hvis svaret er ja, er det åpenbart for meg hva du (ikke) bør gjøre. Anonymkode: 4a7ce...16f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #9 Skrevet 15. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har dere barn? Hvis svaret er ja, er det åpenbart for meg hva du (ikke) bør gjøre. Anonymkode: 4a7ce...16f Vi har barn ja... Anonymkode: 3717f...588
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #10 Skrevet 16. juni 2020 Mitt beste argument for å ikke være utro, er at en slik person vil ingen andre tørre å satse på. Jeg selv ville aldri turt å satse på en mann som hadde vært utro mot en tidligere kjærest, i frykt for at han også ville kunne være utro mot meg en gang i fremtiden. En gang utro, alltid utro. Anonymkode: 7f539...f31
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #11 Skrevet 16. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mitt beste argument for å ikke være utro, er at en slik person vil ingen andre tørre å satse på. Jeg selv ville aldri turt å satse på en mann som hadde vært utro mot en tidligere kjærest, i frykt for at han også ville kunne være utro mot meg en gang i fremtiden. En gang utro, alltid utro. Anonymkode: 7f539...f31 Ja jeg ser den😔Jeg hadde aldri i verden trodd at jeg skulle tenke tanken engang, ingen av mine venner ville trodd meg om jeg la det fram til dem.Jeg er den siste du ville trodd at kunne vært utro.Men dessverre er situasjonen slik at dette er kommet opp, og det er ikke bare en tilfeldig. Anonymkode: 3717f...588
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #12 Skrevet 16. juni 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Få deres beste argument mot å ikke være utro!Mulig det er teit, men jeg sliter i forholdet gjennom år og det er fristelse på andre siden😣 Anonymkode: 3717f...588 Mitt beste argument er at det er enkelt for de aller fleste "fristelser" å anstrenge seg for å oppføre seg perfekt i noen små perioder mens de er i nærheten av deg. Når du blir bedre kjent sliter de aller fleste, og ligner bare mer og mer på gubben din som sitter hjemme. Gjør noe med deg selv, og gi typen din positiv inspirasjon heller, de fleste partnere har stort potensial, dersom du tror på medmennesket. Anonymkode: f6a1d...2e2
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #13 Skrevet 16. juni 2020 HI ber om argumenter FOR å være utro, ikke MOT. Anonymkode: 9fd00...24b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #14 Skrevet 16. juni 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: HI ber om argumenter FOR å være utro, ikke MOT. Anonymkode: 9fd00...24b Vi har skjønt det, men vi har skjønt mer enn deg, hva hun mener. Anonymkode: f6a1d...2e2
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #15 Skrevet 16. juni 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mitt beste argument er at det er enkelt for de aller fleste "fristelser" å anstrenge seg for å oppføre seg perfekt i noen små perioder mens de er i nærheten av deg. Når du blir bedre kjent sliter de aller fleste, og ligner bare mer og mer på gubben din som sitter hjemme. Gjør noe med deg selv, og gi typen din positiv inspirasjon heller, de fleste partnere har stort potensial, dersom du tror på medmennesket. Anonymkode: f6a1d...2e2 Ja det har jeg faktisk ikke tenkt over.At de anstrenger seg for å oppføre seg perfekt.Du har sikkert rett i det... Anonymkode: 3717f...588
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #16 Skrevet 16. juni 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi har skjønt det, men vi har skjønt mer enn deg, hva hun mener. Anonymkode: f6a1d...2e2 Uff ja🙈 Anonymkode: 3717f...588
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #17 Skrevet 16. juni 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har barn ja... Anonymkode: 3717f...588 Jeg mener at ting skal være rimelig grelle før man går fra hverandre når man har barn. Men hvis man må avslutte forholdet, er det i hvert fall viktig at det skjer ryddig og pent slik at barna slipper å ende opp som ofre i en krigssone. Utroskap har en lei tendens til å skape krig. Anonymkode: 4a7ce...16f
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2020 #18 Skrevet 16. juni 2020 På 15.6.2020 den 20.54, Anonym bruker skrev: Få deres beste argument mot å ikke være utro!Mulig det er teit, men jeg sliter i forholdet gjennom år og det er fristelse på andre siden😣 Anonymkode: 3717f...588 Det beste er å være ærlig med partneren. Kommuniser med han. Så vet han hvordan ståa er og dere sammen kan begynne å se på hvordan dere kan prøve å få det bra igjen. Hvis du virkelig vil. Om du ønsker å være med andre så bør du slå opp og si det som det er. Følelsene forsvinner mer mer. Anonymkode: 8c83a...900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå