Gå til innhold

Hva gjør dere med ekstrem allergi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forsøkt alt, de fleste typer medisiner, øyedråper, nesedråper etc. Er også vaksinert, men det er tydeligvis gått over. Fikk kortison for ei uke siden, null effekt.. eller øyet er fortsatt klistret igjen.

Ble henvist til øyespesialist i dag for å få kortison direkte i øyet. Føler d er mitt siste håp for sommeren.

Noen som sliter med det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert det ikke er noe annet galt med øyet ? Høres ikke bra ut. Ta på deg svømmebriller !! Og Pollenmaske. Evt Sykemeld deg og reis en plass i landet uten den typen pollen . 

Anonymkode: 57c1c...7e8

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert det ikke er noe annet galt med øyet ? Høres ikke bra ut. Ta på deg svømmebriller !! Og Pollenmaske. Evt Sykemeld deg og reis en plass i landet uten den typen pollen . 

Anonymkode: 57c1c...7e8

Vært inne på tanken med svømmebriller😅

Er pollen, dessverre:( Bedre de dagene det regner, et helvete ellers. Er i begge øynene, men verst i d ene. Prøvd kontaktlinser og, men er så sårt og ha noe inne på der. 

Skrevet

Aircondition med pollenfilter, muligens flere i hus slik at dere ikke må lufte noe sted. Min tidligere samboer bodde i kjellereni pollensesongen for der hadde vi aircondition. Ikke pollenfilter, men når jeg rensa filteret en gang i uka når det var som værst fungerte dette greit. Han kledde også av seg utenfor huset og gikk rett i dusjen når han hadde vært ute. Vi andre i huset lærte oss at vi skulle riste alt av klær før vi gikk inn. Naboene hadde sikkert god underholding hvert år på denne tiden. 

Vask tak, vegger, gulv og igrunn det meste. Jeg støvsugde tak og vegger på soverommet en gang i uka og vaska en gang i mnd i perioden han var som værst. 

Har dere tujahekk= brenn den. En av de værste plantene en kan ha for allergikere, det værste er at den aldri stopper å gi fra seg ting en reagerer på også finnes den overalt. 

Anonymkode: 9172e...59d

Skrevet

Prøv å unngå mat og drikke med e330 i,fra å ikke kunne være utendørs når en i nabolaget klippet plen,kan jeg klippe plen selv. 

Anonymkode: c5323...57f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...