Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Han er en kul unge, mye energi i seg men så er det, det med å ta med seg hjem ting i fra andre. Han får alltid mormors eller spesielt morfars tillatelse til det uansett hvem i familien som eier det. Jeg hadde kjøpt niesen min En sånn liten maskin som kaster bobler, (Har 2 søstre jeg). Plutselig så jeg at han fikk ta den med seg hjem med morfars tillatelse, Uten å høre med niesen min om det var greit. Det er ikke snakk om og låne, siden han leverer aldri noe han låner tilbake. Han har liten grad aspergers, I min familie er han det første barnebarnet, så de behandler han veldig spesielt. Får alt han peker på, får aldri kjeft heller. Han har til og med tatt av meg uten at jeg fikk vite, Helt til jeg fant de ødelagte hos søsteren min. Anonymkode: a06d0...80f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 Det er ikke greit! Anonymkode: 452b5...b41
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Skrevet 15. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke greit! Anonymkode: 452b5...b41 Nei ikke lett får mormor og morfar og forstå, Synes heller ikke det er greit for niesen min at hun blir fratatt ting. Han vil ikke alltid legge ting fra seg Uansett hvem som eier det. Og får viljen sin på alt. Og blir fornærma så fort den andre søsteren min sier at det ikke er greit læring for nevøen min. Mine 2 nieser for aldri bare ta ting med seg. Anonymkode: a06d0...80f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #5 Skrevet 15. juni 2020 Har ikke du skrevet om dette minst to ganger før? Anonymkode: ca49d...3c6
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #6 Skrevet 15. juni 2020 La søsteren din ta kampen på vegne av seg og sine barn. Du bør flytte for deg selv eller eventuelt holde dine ting på ditt rom med låst dør. Anonymkode: 9a7e6...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå