Gå til innhold

Er det lite penger til 12 juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden andre spør om økonomi;

Vi skal ikke på ferie i år. Blir telttur og små billige dagsturer.

Er det lite å beregne 25 000 kroner til dette? Det skal dekke mat og vanlig forbruk, gjerne litt ekstra til to voksne og to barn i barneskolen.

Anonymkode: e1d67...2c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det lite å beregne 25 000 kroner til dette? Det skal dekke mat og vanlig forbruk, gjerne litt ekstra til to voksne og to barn i barneskolen.

Å herregud hadde jeg hatt så mye penger å bruke så hadde jeg jublet! 

Anonymkode: 8f35c...149

Skrevet

Nei det er akkurat passe. 

Anonymkode: 9b736...2d7

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er mye penger synes jeg, det er over 6000 i uka til bare mat og forbruk. Du kan ikke seriøst lure på om det er lite?

Anonymkode: aabc9...9b9

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er mye penger synes jeg, det er over 6000 i uka til bare mat og forbruk. Du kan ikke seriøst lure på om det er lite?

Anonymkode: aabc9...9b9

Grunnen til at jeg spør er en kommentar i går om feriepenger og forbruk. En kollega klaget over dette beløpet som er ca dobbelt så stort som vi selv har til samme formål. Innlegget er anonymisert, men lurer fortsatt på om noen synes dette er hårreisende lite å kose seg med i hjemmeferien. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer helt an på.
Er faste utgifter (lån/leie, strøm, barnehage ++++) trukket fra, og hva menes med "vanlig forbruk?

Dersom det er det dere har igjen etter at alle faste utgifter i perioden og regninger dere venter ikke skal dekkes av disse kr 25.000,- er vet mye

Anonymkode: 4e98d...f1e

Skrevet

Hvor skal dere overnatte da? 
1 eller 4 uker?

Hvor mange personer?

Anonymkode: c88a3...6ce

Skrevet

Ville ikke hatt problemer med å leve greit på det, men det kommer jo an på hva du legger i billige dagsturer f.eks. En tur i dyreparken med mat og alt kommer fort på 2-3000. Spiser dere mye ute? Skal dere campe på campingplass eller på gratis område? Hvor mye bruker dere vanligvis på mat i måneden? 

Skrevet
18 hours ago, Anonym bruker said:

Nei . vi er 15 000 frem til første. vi er 2 voksne og 5 barn

Anonymkode: ce7d6...08d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...