Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Vi har lenge hatt wetsex i dusjen inni mellom, men nå vil han mer. Nå har han fått for seg at han vil se meg bæsje. Han vil også at jeg skal bæsje på han. Vil jo glede han også, men det å drite på han er liksom litt for mye for meg å godta. Er det vanlig?! Er det noen her som gjør det? Anonymkode: 04527...b3f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vil jo glede han også, men det å drite på han er liksom litt for mye for meg å godta. Det kommer helt an på hva du selv er komfortabel med. Ikke hva andre ville ha gjort. Jeg personlig ser ikke helt hva som er så farlig med det, hvis dette er noe en av dere tenner på. Anonymkode: 53557...2f8
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #3 Skrevet 15. juni 2020 «Litt ekkel tråd»? Jeg er veldig for at voksne samtykkekompetente folk kan gjøre hva de vil med hverandre - men dette hadde utfordret meg ganske kraftig. Avfløring inneholder potensielt farlige bakterier og skal kun i do 🤢🤮 Anonymkode: 2f10b...ff7
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Skrevet 15. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi har lenge hatt wetsex i dusjen inni mellom, men nå vil han mer. Nå har han fått for seg at han vil se meg bæsje. Han vil også at jeg skal bæsje på han. Vil jo glede han også, men det å drite på han er liksom litt for mye for meg å godta. Er det vanlig?! Er det noen her som gjør det? Anonymkode: 04527...b3f Hva som er vanlig og ikke spiller egentlig ikke noen rolle så lenge begge som har sex med hverandre ønsker å gjøre det og får nytelse av det. Akkurat denne fetisjen som din mann har er nok ikke vanlig, men det er jo en kjent fetisj. Så lenge dette er for mye for deg er det noe du ikke skal gjøre. Ellers er jeg enig i at avføring kan gi problemer mtp. bakterier, så det er noe du bør være veldig obs på. Anonymkode: 23a6b...881
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #5 Skrevet 15. juni 2020 Jeg sliter såpass med å bæsje andre steder enn hjemme så det å skulle bæsje PÅ noen hadde faktisk ikke vært fysisk gjennomførbart. Jeg er openminded og hever ikke et halvt bryn av at dere praktiserer wetsex, men akkurat bæsj... det vet jeg ikke om er my cup of tea... Anonymkode: 500fb...bbb
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #6 Skrevet 15. juni 2020 Herregud, kan ikke fatte at folk tenner på sånt. Hadde kjæresten min forslått sånne ting hadde jeg lurt på om det hadde rablet fullstendig for ham og revurdert forholdet om dette faktisk ble mas av. Anonymkode: 3d3f7...43a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #7 Skrevet 15. juni 2020 Ehm hva er wetsex ? Og sånn får å svare på det du spør om, så hadde det vært over min komfort sone 🙈 Anonymkode: 56986...bd1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #8 Skrevet 15. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud, kan ikke fatte at folk tenner på sånt. Hadde kjæresten min forslått sånne ting hadde jeg lurt på om det hadde rablet fullstendig for ham og revurdert forholdet om dette faktisk ble mas av. Anonymkode: 3d3f7...43a Vel grenser tøyes og plutselig står du på andre siden og kan ikke skjønne hvorfor du ikke har prøvd det før 😜 Anonymkode: 56986...bd1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #9 Skrevet 15. juni 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel grenser tøyes og plutselig står du på andre siden og kan ikke skjønne hvorfor du ikke har prøvd det før 😜 Anonymkode: 56986...bd1 Tviler på at så mange kommer til dette når det gjelder å bæsje på andre Anonymkode: 342f9...519
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #10 Skrevet 15. juni 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ehm hva er wetsex ? Og sånn får å svare på det du spør om, så hadde det vært over min komfort sone 🙈 Anonymkode: 56986...bd1 At man urinerer på hverandre. Heller ikke min greie. Anonymkode: 23a6b...881
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #11 Skrevet 15. juni 2020 En ting er at dama (meg) spruter innimellom ved fingring. Men å tipse på noen eller bæsje. NOPE. KOMMER IKKE TIL Å SKJE Anonymkode: 44487...c37
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #12 Skrevet 15. juni 2020 Det er spesielt og uvanlig, men grensene setter dere selv. Er selv stor fan av wetsex, men det andre tenner meg ikke. Anonymkode: 3e2f8...2dd
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #13 Skrevet 15. juni 2020 Dette med wetsex, hvordan gjør dere det praktisk? Er det en del av forspillet? Anonymkode: 1417e...ff3
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #14 Skrevet 15. juni 2020 Hadde vært uaktuelt. Uansett hvor mye det tente ham ville det ikke blitt noe på ham da jeg sannsynligvis ville mistet tenningen på ham for evig tid. Anonymkode: ae7e5...3c2
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #15 Skrevet 15. juni 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette med wetsex, hvordan gjør dere det praktisk? Er det en del av forspillet? Anonymkode: 1417e...ff3 Dette lurer jeg og på, mannen vil jeg skal gjøre det på han, og er ikke noe eg sjøl tenner på, men hvis han vil like det så er det jo ikke noe stort offer for meg 🙈😜 men ja hvordan gjennomføres det? Anonymkode: 56986...bd1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #16 Skrevet 15. juni 2020 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tviler på at så mange kommer til dette når det gjelder å bæsje på andre Anonymkode: 342f9...519 Hehe nei mitt svar var vel litt mer generelt, men altså what ever floats your boat, tenker nå jeg 😁 Anonymkode: 56986...bd1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #17 Skrevet 15. juni 2020 Nei uff, ingenting ved det frister. Noen grenser bør man ikke krysse Anonymkode: 7c17d...22d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #18 Skrevet 15. juni 2020 Du får vel kjenne etter om dette er en grense du ønsker å utfordre. Hva vi andre liker er vel lite viktig i den sammenhengen. Selv vil jeg bindes fast og klapses, mange blir sjokkert av det også. Anonymkode: be940...390
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #19 Skrevet 15. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: «Litt ekkel tråd»? Jeg er veldig for at voksne samtykkekompetente folk kan gjøre hva de vil med hverandre - men dette hadde utfordret meg ganske kraftig. Avfløring inneholder potensielt farlige bakterier og skal kun i do 🤢🤮 Anonymkode: 2f10b...ff7 Det er mindre risiko knyttet til avføring på hel hud, enn det er til diverse substanser som ligger slimhinne mot slimhinne. Så her er det mer snakk om personlige preferanser. Synes ikke det er rart at det finnes mye utroskap når jeg leser svarene her inne. Er lov å åpne opp, høre hva andre føler, og ikke ha prippenhet som default. Anonymkode: 53557...2f8
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #20 Skrevet 15. juni 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er mindre risiko knyttet til avføring på hel hud, enn det er til diverse substanser som ligger slimhinne mot slimhinne. Så her er det mer snakk om personlige preferanser. Synes ikke det er rart at det finnes mye utroskap når jeg leser svarene her inne. Er lov å åpne opp, høre hva andre føler, og ikke ha prippenhet som default. Anonymkode: 53557...2f8 Les setning nr to før du detter helt av pinnen over prippenheten (det er vel faktisk ikke et ord?) Anonymkode: 2f10b...ff7
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #21 Skrevet 15. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Les setning nr to før du detter helt av pinnen over prippenheten (det er vel faktisk ikke et ord?) Anonymkode: 2f10b...ff7 Hadde vært OK om du kun skrev setning nummer to. Anonymkode: 53557...2f8
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #22 Skrevet 15. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dette med wetsex, hvordan gjør dere det praktisk? Er det en del av forspillet? Anonymkode: 1417e...ff3 Det er en del av leken ja. Han liker å få, for meg er det helt greit å gi han det han vil ha. Anonymkode: 3e2f8...2dd
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #23 Skrevet 15. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dette lurer jeg og på, mannen vil jeg skal gjøre det på han, og er ikke noe eg sjøl tenner på, men hvis han vil like det så er det jo ikke noe stort offer for meg 🙈😜 men ja hvordan gjennomføres det? Anonymkode: 56986...bd1 Hi her Det kan jeg godt svare på. Vi har en relativt stor dusj der det er god glass til begge to. Vi dusjer ofte sammen på kvelden før vi legger oss, så når vi har lyst urinerer vi på hverandre som en del av forspillet. Vi har ofte sex i dusjen før vi legger oss. Nesten hver dag etter de små er i seng. Er greit at vi har muligheten til å vaske oss når vi har wetsex... Så wetsex krever en stor nok dusj eller badekar. Anonymkode: 04527...b3f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #24 Skrevet 15. juni 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi her Det kan jeg godt svare på. Vi har en relativt stor dusj der det er god glass til begge to. Vi dusjer ofte sammen på kvelden før vi legger oss, så når vi har lyst urinerer vi på hverandre som en del av forspillet. Vi har ofte sex i dusjen før vi legger oss. Nesten hver dag etter de små er i seng. Er greit at vi har muligheten til å vaske oss når vi har wetsex... Så wetsex krever en stor nok dusj eller badekar. Anonymkode: 04527...b3f Unnskyld hvis eg spør for mye, men hvordan går dere fram? Setter du deg over han og vice versa? Noen spesielle steder som pirrer mer enn andre?? Vil at det skal bli bra hvis vi skal prøve det 🙈 Anonymkode: 56986...bd1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #25 Skrevet 15. juni 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Unnskyld hvis eg spør for mye, men hvordan går dere fram? Setter du deg over han og vice versa? Noen spesielle steder som pirrer mer enn andre?? Vil at det skal bli bra hvis vi skal prøve det 🙈 Anonymkode: 56986...bd1 Hi her: Ja, jeg setter meg på huk, mens han tisser på meg, og omvendt. Av og til ligger han på gulvet, mens jeg sitter oppå ham. Det et best å bli tisset på hodet og overkroppen... Anonymkode: 04527...b3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå