Gå til innhold

Veien til førerkortet bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner boken fra 2017 og 2018 på nett, er det greit å kjøpe eller er det kommet noe nytt siden da? Mulig at 2018 boken er den nyeste da. Noen som vet? 

Anonymkode: 230ca...f29

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Finner boken fra 2017 og 2018 på nett, er det greit å kjøpe eller er det kommet noe nytt siden da? Mulig at 2018 boken er den nyeste da. Noen som vet? 

Anbefaler teoritentamen.no. Du kjøper et abonnement for 200kr i mnd eller hva det var så får du appen i tillegg. Det er en quiz du tar som gjør deg klar for teorien med samme spørsmål du får på teorien. Jeg hadde ikke bok i det hele tatt, kun den appen. De har bestått garanti og jeg besto første gang. Når du begynner å få alle riktig så er du klar for teorien! :) da kan du øve overalt!

Skrevet

Det koster 379 i mnd. Ca samme pris som boka det da. Kan selvsagt øve inne på den siden men vet ikke om det "holder" og det blir jo dyrere i lengden. 

Flere som sier at man må ha boka i tillegg..

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det koster 379 i mnd. Ca samme pris som boka det da. Kan selvsagt øve inne på den siden men vet ikke om det "holder" og det blir jo dyrere i lengden. 

Flere som sier at man må ha boka i tillegg..

Jeg tok teorien etter ca 3 uker bare! Gikk igjennom quizen flere ganger til dagen, på bussen, på jobb, i pausen, hjemme osv og fikk etter 2 uker hvert spørsmål riktig og besto teorien med glans. Men, det funker såklart ikke for alle! Men jeg var ihvertfall veldig fornøyd da du i quizen får samme spørsmål som du får på teorien og i bøkene står det så mye unødvendig (om når første bil kom og hvordan det var og forskjellige slike historier) og du må gjette deg frem til hvilke spørsmål du vil få på selve teorien. 
men tenkte ihvertfall å tipse deg om det så vet du det 🙂 lykke til! 

Skrevet

Mine gutter har først lest gjennom boka også hatt teoritentamen, veldig fornøyd med det.

De lager ikke ny versjon av boka hvert år, nye opplag er gjerne lik de forrige opplagene med mindre det har skjedd endringer i regelverket, og det skjer jo ikke så ofte.

Anonymkode: 5c7c1...09b

Skrevet

Jeg spurte kjørelæreren min om boka mi som er ti år gammel (lånt av ei venninne), og han mente at det burde gå fint, så to år gammel bok bør i hvert fall være innafor. 

Jeg tenkte også å laste ned den appen, men den er så dyr, så jeg tenkte å lese igjennom boka først. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...