Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Skjønner ikke hvorfor regjeringen godtar at noen banker har høye renter på forbrukslån. Veldig mange sliter med dette og det blir flere. Anonymkode: 716cd...c6a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner ikke hvorfor regjeringen godtar at noen banker har høye renter på forbrukslån. Veldig mange sliter med dette og det blir flere. Anonymkode: 716cd...c6a Jeg finner det ikke rart at bankene har høy rente på lån som ikke har noe sikkerhet. Bil og boliglån har tross alt sikkerhet i det pengene er brukt til. Forbrukslån derimot er noe som i stor grad brukes på ting man strengt tatt ikke treng. Det er i tillegg den type lån som i størst grad misligholdes. Så hvorfor mener du at det skal bli billigere for folk å ta opp lån til fjas og morro? Anonymkode: 263c0...f22
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #3 Skrevet 15. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg finner det ikke rart at bankene har høy rente på lån som ikke har noe sikkerhet. Bil og boliglån har tross alt sikkerhet i det pengene er brukt til. Forbrukslån derimot er noe som i stor grad brukes på ting man strengt tatt ikke treng. Det er i tillegg den type lån som i størst grad misligholdes. Så hvorfor mener du at det skal bli billigere for folk å ta opp lån til fjas og morro? Anonymkode: 263c0...f22 Er vel ikke bare til fjas og morro. Noen ganger dukker det opp uforutsette utgifter. F eks: min mor døde. Hun eide ikke hus eller noen formue. Jeg måtte ta opp lån for å finansiere dette. Anonymkode: 716cd...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå