Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #1 Skrevet 15. juni 2020 Jeg er glad i samboeren min, men jeg tenner ikke på han.Sexlivet vårt er ikke mye å skryte av.Har sex ca.1-2 ganger i mnd.(kan gå mnd.uten også). Jeg synes det er trist, men har ikke lyst til å gjøre det slutt pga det.Vi har barn sammen og vi er glade i hverandre tross alt. Jeg blir frustrert, nyter ikke sex, bruker mye lengre tid på å få orgasme enn før og orgasmen synes jeg også er dårlig nå. Det er ingenting galt med samboer, han prøver fortvilet å «få meg til», men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.Jeg har så lyst å ha lyst på han.Jeg kan se en annen kjekk mann og ha lyst på, men det blir jo ikke riktig.Men lysten er der.... Anonymkode: 69c0c...642
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #2 Skrevet 15. juni 2020 AKKURAT det samme her. Elsker samboern min og kunne aldri vært utro. Men har ikke lyst på han, men en kjekkas som smiler til meg kan tenne meg. Er det mulig. men helt ærlig så tror jeg dette kan være i perioder, spesielt nå på våren og sommeren. Håper det hvertfall. Anonymkode: 47ac9...eec
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #3 Skrevet 15. juni 2020 ... og jeg tenker det samme om samboern min, han har sikkert ikke lyst på meg heller og andre damer tenner han bare de ser på han. Anonymkode: 47ac9...eec
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Skrevet 15. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: ... og jeg tenker det samme om samboern min, han har sikkert ikke lyst på meg heller og andre damer tenner han bare de ser på han. Anonymkode: 47ac9...eec Uff ja det er ikke enkelt.Har absolutt ikke lyst til å være utro selv om det frister veldig! Anonymkode: 69c0c...642
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #5 Skrevet 15. juni 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er glad i samboeren min, men jeg tenner ikke på han.Sexlivet vårt er ikke mye å skryte av.Har sex ca.1-2 ganger i mnd.(kan gå mnd.uten også). Jeg synes det er trist, men har ikke lyst til å gjøre det slutt pga det.Vi har barn sammen og vi er glade i hverandre tross alt. Jeg blir frustrert, nyter ikke sex, bruker mye lengre tid på å få orgasme enn før og orgasmen synes jeg også er dårlig nå. Det er ingenting galt med samboer, han prøver fortvilet å «få meg til», men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.Jeg har så lyst å ha lyst på han.Jeg kan se en annen kjekk mann og ha lyst på, men det blir jo ikke riktig.Men lysten er der.... Anonymkode: 69c0c...642 Så det er du som har problemer, ikke samboer. Da må du jobbe med deg selv, sikkert ikke lett, men det er det som er realiteten... Anonymkode: 3b54f...bdb
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #6 Skrevet 15. juni 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så det er du som har problemer, ikke samboer. Da må du jobbe med deg selv, sikkert ikke lett, men det er det som er realiteten... Anonymkode: 3b54f...bdb Ja det er jo det...klart man endrer seg etter mange år sammen, han har fått større mage, hårtap osv...men i bunn og grunn er det jeg som har problemet. Anonymkode: 69c0c...642
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #7 Skrevet 15. juni 2020 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja det er jo det...klart man endrer seg etter mange år sammen, han har fått større mage, hårtap osv...men i bunn og grunn er det jeg som har problemet. Anonymkode: 69c0c...642 Bare ikke finn på å vær utro... Anonymkode: 3b54f...bdb
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #8 Skrevet 15. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Bare ikke finn på å vær utro... Anonymkode: 3b54f...bdb Nei , jeg har jo ikke lyst til det...men klart det frister Anonymkode: 69c0c...642
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #9 Skrevet 15. juni 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei , jeg har jo ikke lyst til det...men klart det frister Anonymkode: 69c0c...642 Det er der du må ta tak i problemene dine. Har aldri hatt noe tro på psykologer, men det har likevel hjulpet mange, så prøv det. Anonymkode: 3b54f...bdb
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #10 Skrevet 15. juni 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja det er jo det...klart man endrer seg etter mange år sammen, han har fått større mage, hårtap osv...men i bunn og grunn er det jeg som har problemet. Anonymkode: 69c0c...642 Du er vel ikke helt den samme du heller som da dere møttes? Anonymkode: 6e44b...242
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #11 Skrevet 15. juni 2020 Du må tenke på din seksualitet som din egen, det er deg og din seksuelle stimulering og nytelse som er sex for deg. Den seksuelle lysten kan godt komme utenfra, men det er du og kroppen din som er din seksualitet og din kilde til å ha det godt. Lyst og tilfredsstillelse handler om deg og kroppen din. Mannen din er oftest like god som alle andre til å hjelpe deg med å få de nytelsene du liker og behøver. Kvinner er alt for passive og tror ofte at seksualiteten angår miljøet rundt. Da er din mann sjanseløs i konkurranse med alle menn du møter i hverdagen. Og det er du også, når han møter alle andre kvinner. Ta vare på din egen seksualdrift, nyt din egen lyst, og ta vare på din partner, og la han bli en del av din lyst. Det er ikke unormalt å tenne på andre, men det er feil å tro at det er noe galt med deg selv eller din partner, som oftest. Nyt sex, det er du som er kilden, ikke andre menn, og tydeligvis heller ikke din partner. Hilsen mann Anonymkode: ced88...97a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #13 Skrevet 15. juni 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Du må tenke på din seksualitet som din egen, det er deg og din seksuelle stimulering og nytelse som er sex for deg. Den seksuelle lysten kan godt komme utenfra, men det er du og kroppen din som er din seksualitet og din kilde til å ha det godt. Lyst og tilfredsstillelse handler om deg og kroppen din. Mannen din er oftest like god som alle andre til å hjelpe deg med å få de nytelsene du liker og behøver. Kvinner er alt for passive og tror ofte at seksualiteten angår miljøet rundt. Da er din mann sjanseløs i konkurranse med alle menn du møter i hverdagen. Og det er du også, når han møter alle andre kvinner. Ta vare på din egen seksualdrift, nyt din egen lyst, og ta vare på din partner, og la han bli en del av din lyst. Det er ikke unormalt å tenne på andre, men det er feil å tro at det er noe galt med deg selv eller din partner, som oftest. Nyt sex, det er du som er kilden, ikke andre menn, og tydeligvis heller ikke din partner. Hilsen mann Anonymkode: ced88...97a Hmm ja du sier noe der😌Er ikke noe galt med partner annet enn at jeg ser noe «galt» i han.Han er flink til å tenke på min nytelse, men jeg skjønner ikke hvorfor orgasmen og alt ikke er helt tilstede slik som før. Jeg har så lyst til å ha lyst på han, men vet ikke hva jeg skal gjøre... Anonymkode: 69c0c...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå