Gå til innhold

Klær som er til salgs på Facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte er det folk som selger nye klær med lapper på.. Kjøper folk mye klær til barna sine siden de ikke blir brukt? Eller hva skjer?

Anonymkode: fa13b...e6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min fikk masse nye klær der merkelappen forsatt var på. Mor kunne fortelle at dette var klær hun hadde kjøpt til sønnen på 6 år,men som han nekter å bruke. Det var kjempe fine klær,men sønnen hennes var visst veldig bestemt på hva han ville gå med.

Anonymkode: 3e96f...d49

Skrevet

Eller så vokser ungen fra det før det blir brukt.... selv kjøpt t shirts til barnet mitt , som skulle brukes i sommer, da hun fikk de på, var de for korte for henne! 
Kan og være klær som har blitt glemt av..

Vær heller glad at noen kanskje kan spare penger på litt klær, og kjøpe ubrukt/lite brukt på FB

Anonymkode: c3554...782

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller så vokser ungen fra det før det blir brukt.... selv kjøpt t shirts til barnet mitt , som skulle brukes i sommer, da hun fikk de på, var de for korte for henne! 
Kan og være klær som har blitt glemt av..

Vær heller glad at noen kanskje kan spare penger på litt klær, og kjøpe ubrukt/lite brukt på FB

Anonymkode: c3554...782

SÅ KLART jeg er glad. Er bare merkelig at folk selger nye klær. Det jeg egentlig lurer på er om jeg har altfor lite klær til mine barn.... er det vanlig å ha klær i overflod?  Jeg har til mine barn 4-5 ting av hver sort. F.eks bukser eller bodyer... Thats it. Er det lite? Jeg kunne aldri klart å glemme bort klær... selv med 5 barn i hus..

Anonymkode: fa13b...e6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...