Gå til innhold

Ville dere sagt noe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom dere hadde hatt et vennepar dere anså som bestevenner, og en av partene sa noe upassende? 
I går spiste vi reker og drakk vin, hørte på musikk og badet. Vi er mye sammen med dette paret, barna også. Utover de sene timer ble vi alle litt bedugget. Mannen til min bestevenninne sier til meg sent på natten da vi satt et par minutter alene, at: Du er så fin! Jeg har vært hemmelig forelsket i deg i mange år.

Skal sies at han var full, og til morgen i dag virket det ikke som han husket noe av det han hadde sagt. Jeg vil egentlig ikke si noe. Greit og bare la d ligge?

Anonymkode: 29cb6...09b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får stadig høre sånt av fulle folk. Har bestemt meg for å «glemme» det.

Anonymkode: 6ed55...ec2

Skrevet

Den kan du helt greit sette på kontoen for «Teite ting i fylla» og ikke tenke mer på det. 

Anonymkode: c6a4b...53f

Skrevet

Ikke noe problem. Det var en betroelse i fylla.

Anonymkode: d9b2c...e9b

Skrevet

Det der hadde jeg lett glemt. 

Anonymkode: d1ff8...fc3

Skrevet

La det gå rett i glemmeboka! 

Anonymkode: b7171...215

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...