Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Dersom dere hadde hatt et vennepar dere anså som bestevenner, og en av partene sa noe upassende? I går spiste vi reker og drakk vin, hørte på musikk og badet. Vi er mye sammen med dette paret, barna også. Utover de sene timer ble vi alle litt bedugget. Mannen til min bestevenninne sier til meg sent på natten da vi satt et par minutter alene, at: Du er så fin! Jeg har vært hemmelig forelsket i deg i mange år. Skal sies at han var full, og til morgen i dag virket det ikke som han husket noe av det han hadde sagt. Jeg vil egentlig ikke si noe. Greit og bare la d ligge? Anonymkode: 29cb6...09b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 Jeg får stadig høre sånt av fulle folk. Har bestemt meg for å «glemme» det. Anonymkode: 6ed55...ec2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 Den kan du helt greit sette på kontoen for «Teite ting i fylla» og ikke tenke mer på det. Anonymkode: c6a4b...53f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 Ikke noe problem. Det var en betroelse i fylla. Anonymkode: d9b2c...e9b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 Det der hadde jeg lett glemt. Anonymkode: d1ff8...fc3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 La det gå rett i glemmeboka! Anonymkode: b7171...215
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå