Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Er det noen her som har brukt botox som migrene behandling, med god effekt her? Eventuelt hvor lang tid tok det før du kjente merket bedring? Anonymkode: 46371...292
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 Har fått botox det siste året. Selvfølgelig på sykehus, i samråd med nevrologen, ikke på hudklinikk. Jeg får 35 sprøyter i panne, tinninger, bakhodet, nakke og skuldre, hver tredje måned. Jeg har veldig god effekt av det. Før hadde jeg 20 dager med hodepine i mnd, nå har jeg 4-5. Jeg hadde minimal effekt av piller og andre medisiner, men dette har hjulpet godt Anonymkode: 987af...f05
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har fått botox det siste året. Selvfølgelig på sykehus, i samråd med nevrologen, ikke på hudklinikk. Jeg får 35 sprøyter i panne, tinninger, bakhodet, nakke og skuldre, hver tredje måned. Jeg har veldig god effekt av det. Før hadde jeg 20 dager med hodepine i mnd, nå har jeg 4-5. Jeg hadde minimal effekt av piller og andre medisiner, men dette har hjulpet godt Anonymkode: 987af...f05 Takk for svar! Legen min vil søke for meg, men har orøvd så mye uten virkning så jeg har dessverre liten tvil på at noe skal hjelpe meg. Men i følge min lege er det nettopp de som har prøvd «alt» som endelig opplever bedring. Anonymkode: 46371...292
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Legen min vil søke for meg, men har orøvd så mye uten virkning så jeg har dessverre liten tvil på at noe skal hjelpe meg. Men i følge min lege er det nettopp de som har prøvd «alt» som endelig opplever bedring. Anonymkode: 46371...292 Ja, og jeg har også prøvd alt, og hadde gitt opp. Men dette funket bra, for meg. Anbefaler deg å prøve. Og, det er anbefalt å prøve 2 omganger før man vurderer effekt. Altså 1 runde, vente 3 mnd, ny runde, vente 3 mnd. Effekten var best andre gangen. Anonymkode: 987af...f05
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Legen min vil søke for meg, men har orøvd så mye uten virkning så jeg har dessverre liten tvil på at noe skal hjelpe meg. Men i følge min lege er det nettopp de som har prøvd «alt» som endelig opplever bedring. Anonymkode: 46371...292 Jeg hadde stort sett ingen effekt, men anbefaler deg absolutt å prøve. Anonymkode: 45a44...9e6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 Jeg har bare hatt en runde, som var uten effekt, men på sykehuset mener de neste omgang vil funke. De jeg kjenner, som går på det, har hatt veldig bra effekt . Anonymkode: 8bb51...cc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå