Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Det er koselig med musikk, men naboene har konsert i hagen sin. Det er høyttalere og forsterkere, så det er jo høyt. Heldigvis bra musikk... MEN - bør man ikke sende ut et nabovarsel? Om jeg (eller andre rundt her) skulle hatt et selskap eller barnebursdag el hva som helst, så hadde dette blitt ødelagt. Kan så vidt sitte ute å prate, men det er veldig slitsomt. Og det har pågått nå i hvertfall i 4,5 time, og ikke ferdig enda... Hva er reglene for sånt? 🙄 Anonymkode: 298f8...ec3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 Etter kl 23 kan du be dem avslutte. Da skal det være rolig. Anonymkode: 7c4a8...2fb
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 Nabovarsel burde vært på sin plass. Ellers - en kul idé 😊 Anonymkode: 10eb7...aa1
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nabovarsel burde vært på sin plass. Ellers - en kul idé 😊 Anonymkode: 10eb7...aa1 Ja veldig kult. Men hadde satt pris på et nabovarsel. Hadde vært kjipt om jeg hadde planer hjemme selv. Men ellers ikke noe problem. Anonymkode: 298f8...ec3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja veldig kult. Men hadde satt pris på et nabovarsel. Hadde vært kjipt om jeg hadde planer hjemme selv. Men ellers ikke noe problem. Anonymkode: 298f8...ec3 Jeg ville helst ha blitt invitert 😁 Anonymkode: 10eb7...aa1
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 Naboen her pleier å ha det hver sommer. Hun er litt bohem, med mange kunstnervenner, og musikken er så bra at vi passer på å være hjemme hvert år når festen er. Sender alltid ut nabovarsel, og sier vi er hjertelig velkommen over, men på grunn av barna har vi ikke hatt anledning så langt. Nyter musikken fra egen hage😊 Anonymkode: 5d729...c2e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2020 #7 Skrevet 14. juni 2020 23 hours ago, Anonym bruker said: Det er koselig med musikk, men naboene har konsert i hagen sin. Det er høyttalere og forsterkere, så det er jo høyt. Heldigvis bra musikk... MEN - bør man ikke sende ut et nabovarsel? Om jeg (eller andre rundt her) skulle hatt et selskap eller barnebursdag el hva som helst, så hadde dette blitt ødelagt. Kan så vidt sitte ute å prate, men det er veldig slitsomt. Og det har pågått nå i hvertfall i 4,5 time, og ikke ferdig enda... Hva er reglene for sånt? 🙄 Anonymkode: 298f8...ec3 folk bør slutte og klage og sutre over alt Anonymkode: 585d5...1fd
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2020 #8 Skrevet 15. juni 2020 23 timer siden, Anonym bruker skrev: folk bør slutte og klage og sutre over alt Anonymkode: 585d5...1fd Hehe. Det var vel ikke akkurat å klage. DU var faktisk den første som klaget i dette innlegget 😝 Anonymkode: 298f8...ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå