Gå til innhold

Konsert i egen hage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er koselig med musikk, men naboene har konsert i hagen sin. Det er høyttalere og forsterkere, så det er jo høyt. Heldigvis bra musikk... MEN - bør man ikke sende ut et nabovarsel? Om jeg (eller andre rundt her) skulle hatt et selskap eller barnebursdag el hva som helst, så hadde dette blitt ødelagt. Kan så vidt sitte ute å prate, men det er veldig slitsomt. Og det har pågått nå i hvertfall i 4,5 time, og ikke ferdig enda... Hva er reglene for sånt? 🙄

Anonymkode: 298f8...ec3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter kl 23 kan du be dem avslutte. Da skal det være rolig. 

Anonymkode: 7c4a8...2fb

Skrevet

Nabovarsel burde vært på sin plass. Ellers - en kul idé 😊

Anonymkode: 10eb7...aa1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nabovarsel burde vært på sin plass. Ellers - en kul idé 😊

Ja veldig kult. Men hadde satt pris på et nabovarsel. Hadde vært kjipt om jeg hadde planer hjemme selv. Men ellers ikke noe problem. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja veldig kult. Men hadde satt pris på et nabovarsel. Hadde vært kjipt om jeg hadde planer hjemme selv. Men ellers ikke noe problem. 

Jeg ville helst ha blitt invitert 😁

Skrevet

Naboen her pleier å ha det hver sommer. Hun er litt bohem, med mange kunstnervenner, og musikken er så bra at vi passer på å være hjemme hvert år når festen er. Sender alltid ut nabovarsel, og sier vi er hjertelig velkommen over, men på grunn av barna har vi ikke hatt anledning så langt. Nyter musikken fra egen hage😊

Anonymkode: 5d729...c2e

Skrevet
23 hours ago, Anonym bruker said:

Det er koselig med musikk, men naboene har konsert i hagen sin. Det er høyttalere og forsterkere, så det er jo høyt. Heldigvis bra musikk... MEN - bør man ikke sende ut et nabovarsel? Om jeg (eller andre rundt her) skulle hatt et selskap eller barnebursdag el hva som helst, så hadde dette blitt ødelagt. Kan så vidt sitte ute å prate, men det er veldig slitsomt. Og det har pågått nå i hvertfall i 4,5 time, og ikke ferdig enda... Hva er reglene for sånt? 🙄

folk bør slutte og klage og sutre over alt

Anonymkode: 585d5...1fd

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

folk bør slutte og klage og sutre over alt

Anonymkode: 585d5...1fd

Hehe. Det var vel ikke akkurat å klage. DU var faktisk den første som klaget i dette innlegget 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...