Gå til innhold

Barnehage sekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier dere som ikke er sammen med barnets pappa og dele på barnets sekk og barnehage utstyr?

Sliter med at barnets far ikke er flink og levere tilbake klær og utstyr. Og tenker at jeg kan jo ikke holde på og kjøpe inn nytt utstyr hele tiden noe forsvinner.. Han jobber ikke og betaler ikke bidrag så jeg får forskudd via nav. må barnet ha med sekk hver gang eller spør om de kan holde klærne igjen i barnehagen? Hvordan holder dere til med slikt?

Anonymkode: 1d38c...2b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare gi beskjed om at han må ta med alt tilbake, at du ikke har råd til å kjøpe nytt? 

Anonymkode: 438f4...e08

Skrevet

Du kan ikke forvente at barnehagen skal blande seg opp i det og holde igjen klær i barnehagen

Anonymkode: cef1d...ff9

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke bare gi beskjed om at han må ta med alt tilbake, at du ikke har råd til å kjøpe nytt? 

Har gitt ørten hundre ganger beskjed om det.. Må sikkert ta med meg utstyrene og ikke sende med sekk snart..

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har gitt ørten hundre ganger beskjed om det.. Må sikkert ta med meg utstyrene og ikke sende med sekk snart..

Da slutter dere å hente/levere i barnehagen. Lever barnet i et sett med klær, og gi beskjed om at hun skal ha på det samme når hun blir kjørt hjem. 
Han ordner det barnet trenger hos ham, og du hos deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...