Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Har ei på 8 år som kunne tenkt seg det men blir hun for stor for det? Anonymkode: ee983...703
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 Jeg kjøpte til eldstemann da han var 2-3 år, også har både han og yngre søsken lekt med det til langt opp i skolealder. Så her har det blitt brukt i mange år.. Jeg tenker at om hun har lyst til å leke med det denne sommeren så skal hun få det, de blir tidsnok for store og jeg synes vi skal omfavne all lek de ønsker så lenge som mulig. Det kan godt hende hun ikke lenger vil leke med det neste sommer, men ta vare på det så kan dere selge det til neste år om dere vil. Min erfaring er at disse tingene holder seg kjempegodt, så ikke noe problem å selge det igjen når hun går lei. Anonymkode: e4b9a...b10
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 Her har de der på SFO, så tror ikke jenta di er for stor. De aller fleste barn elsker jo å leke med vann😊 Det er veldig god kvalitet på disse produktene, så holder lenge. Anonymkode: 8cf58...223
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 Ville tenkt opp til 6 år Anonymkode: bc9c1...bd8
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 Det kommer jo ann på barnet det. Allerede i 2.klasse så sluttet hvertfall guttene i klassen å leke med leker. Nå går de i 3.klasse å lego å andre leker er jo bare såå barnslig ifølge de. Anonymkode: f2962...33c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 Jenta di er bare 8, så det spiller jo ingen rolle hva slags alder det er beregnet for. Vær glad for at hun fremdeles vil leke, la hun gjøre det så lenge hun vil. Anonymkode: e3073...3d9
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jenta di er bare 8, så det spiller jo ingen rolle hva slags alder det er beregnet for. Vær glad for at hun fremdeles vil leke, la hun gjøre det så lenge hun vil. Anonymkode: e3073...3d9 Enig Anonymkode: 0dc57...af6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #8 Skrevet 13. juni 2020 Det er veldig fint at hun fortsatt vil leke ja 😊Har nå vært avgårde å kjøpt aquaplay og hun har holdt på i flere timer 👍Til og med ungdommen på 13 og 15 var med ei lita stund 😊 Hi Anonymkode: ee983...703
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #9 Skrevet 13. juni 2020 Jeg er 32 å synes det er kjekt å være med å leke 😉🙂. Anonymkode: 012a7...907
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2020 #10 Skrevet 14. juni 2020 mine er fra 2-8, de på 6 og 8 synes ikke det er så gøy, mens 2åring og 3,5 åringen elsker det Anonymkode: db91d...323
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå