Gå til innhold

Hvilke alder passer aquaplay til?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på 8 år som kunne tenkt seg det men blir hun for stor for det?

Anonymkode: ee983...703

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte til eldstemann da han var 2-3 år, også har både han og yngre søsken lekt med det til langt opp i skolealder. Så her har det blitt brukt i mange år..

Jeg tenker at om hun har lyst til å leke med det denne sommeren så skal hun få det, de blir tidsnok for store og jeg synes vi skal omfavne all lek de ønsker så lenge som mulig. Det kan godt hende hun ikke lenger vil leke med det neste sommer, men ta vare på det så kan dere selge det til neste år om dere vil. Min erfaring er at disse tingene holder seg kjempegodt, så ikke noe problem å selge det igjen når hun går lei.

Anonymkode: e4b9a...b10

Skrevet

Her har de der på SFO, så tror ikke jenta di er for stor. De aller fleste barn elsker jo å leke med vann😊

Det er veldig god kvalitet på disse produktene, så holder lenge. 

Anonymkode: 8cf58...223

Skrevet

Ville tenkt opp til 6 år

Anonymkode: bc9c1...bd8

Skrevet

Det kommer jo ann på barnet det. Allerede i 2.klasse så sluttet hvertfall guttene i klassen å leke med leker. Nå går de i 3.klasse å lego å andre leker er jo bare såå barnslig ifølge de.

Anonymkode: f2962...33c

Skrevet

Jenta di er bare 8, så det spiller jo ingen rolle hva slags alder det er beregnet for. Vær glad for at hun fremdeles vil leke, la hun gjøre det så lenge hun vil.

Anonymkode: e3073...3d9

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jenta di er bare 8, så det spiller jo ingen rolle hva slags alder det er beregnet for. Vær glad for at hun fremdeles vil leke, la hun gjøre det så lenge hun vil.

Anonymkode: e3073...3d9

Enig :) 

Anonymkode: 0dc57...af6

Skrevet

Det er veldig fint at hun fortsatt vil leke ja 😊Har nå vært avgårde å kjøpt aquaplay og hun har holdt på i flere timer 👍Til og med ungdommen på 13 og 15 var med ei lita stund 😊

Hi

Anonymkode: ee983...703

Skrevet

Jeg er 32 å synes det er kjekt å være med å leke 😉🙂

Anonymkode: 012a7...907

Skrevet

mine er fra 2-8, de på 6 og 8 synes ikke det er så gøy, mens 2åring og 3,5 åringen elsker det

Anonymkode: db91d...323

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...