Gå til innhold

Hvorfor virker ikke babyfoot på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre gang jeg prøver. Sist flasset jeg bittelitt. Nå er den seks dager siden og foten er litt ru under men null flass. 🤔

Anonymkode: 5d116...c20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger du bruksanvisningen til punkt og prikke? Det er lurt å massere litt utpå sokkene underveis. 

Anonymkode: 9ba66...d43

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Følger du bruksanvisningen til punkt og prikke? Det er lurt å massere litt utpå sokkene underveis. 

Ja gjør det. 🤔

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja gjør det. 🤔

Da vet jeg ikke, dessverre 🧐🤔

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da vet jeg ikke, dessverre 🧐🤔

😂😂😂 Ikke jeg heller. Et mysterium. Huden min er immun mot syrer? Huden er så hard at syrene ikke får brutt overflaten og jobbet? 

Skrevet

Det du kan prøve er å bruke fotfil først. Bruk fotfil (gjerne en grov en) på tørr hud så ta et fotbad eller en dusj før du tar på sokkene på tørr hud. Bruk av fil hjelper syrene trenge dypere inn i huden, når du bløter opp huden med dusj/fotbad så gjør du det også lettere for syrene å trekke inn. 

Den teknikken bruker jeg på mannen som heller fikk noe resultat på slike eksfolierende sokker, med den teknikken så skallet føttene av som bare det. 

Skrevet

Du må sitte med bena i fotbad en god stund før du tar de på, så du myker opp den døde huden før masken tas på.

Om du har mye tørr og død hud ville jeg gjort som Elina sier, fil bort en del fra tørr hud før du sitter i vannbad en stund, tørker bena og rett på med masken.

Jeg så de på TV2-hjelper deg eller noe sånt prøvde disse maskene på mannlige fotballspillere som ikke gikk til fotpleier så ofte ;) Hadde liten eller ingen effekt hos dem heller, og da sa en fotpleier som ble intervjuet at de må myke opp død hud før de setter den på, altså fotbad først.

Anonymkode: d7ae9...a6c

Skrevet

Prøv Scholl sin krem for sprukne hæler isteden. Tar litt lengre tid, men funker som bare det. 

Skrevet

Jeg kjøpte på rusta sist, nå er mine føtter helt myke og glatte! Og de var fæle , altså! 
synes den var mye, mye bedre enn babyfoot

Skrevet
35 minutter siden, skinnfilla skrev:

Jeg kjøpte på rusta sist, nå er mine føtter helt myke og glatte! Og de var fæle , altså! 
synes den var mye, mye bedre enn babyfoot

Hva kjøpte du på rusta?

Anonymkode: ed5c4...2b1

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva kjøpte du på rusta?

Anonymkode: ed5c4...2b1

Sånn « babyfoot» satt med føttene i posene  1t30 min. 
kostet 50 kr 

Skrevet
21 minutter siden, skinnfilla skrev:

Sånn « babyfoot» satt med føttene i posene  1t30 min. 
kostet 50 kr 

Skal ta med en slik neste gang. Jeg satt litt i fotbad men kanskje ikke lenge nok? Har egentlig ikke så plager med føttene. Litt gul hud på hæl og tåballene. Kjenner det er litt «panserhud» da. 
HI

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal ta med en slik neste gang. Jeg satt litt i fotbad men kanskje ikke lenge nok? Har egentlig ikke så plager med føttene. Litt gul hud på hæl og tåballene. Kjenner det er litt «panserhud» da. 
HI

Gjorde ingenting annet enn å vaske føttene først. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...