Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Jeg lever med en mann, vi har hatt et godt samliv helt frem til for noen år siden. Men nå har vi det ikke godt... nå .. truer han med å bli sint. Eks må jeg lukke døren? Må jeg bli sint? Blir veldig irritert om barnet vårt har besøk. kjefter og skriker på tlf om noe irriterer han, i går stod jeg på butikken og betalte og svarte men signalene var dårlige og han mente jeg satt og drakk på pub. slår i bordet kaller meg negative ting, fitte, lyset er på men ingen er hjemme, dritt kjærring, du er mentalt syk du. han er hundre prosent sikker på at jeg er utro. Noe jeg ikke er har vært eller er. han har satt opp kamra i stuen. j Anonymkode: 5e00f...ecf
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 Det han anklager deg for, er han og gjør han selv. Om du forlater han, så IKKE gi noe tegn på at du skal det og vær forsiktig. Det er ikke uvanlig at de blir farlige når de finner ut at du forlater dem. Anonymkode: 947f2...1f1
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 Uten tvil! Ingen skal leve i et forhold der de må gå på tå hev av frykt for partnerens reaksjoner, det du lever med er hinsides alt. At du lar barn vokse opp i dette er veldig kritikkverdig, du må komme deg vekk! Anonymkode: 66f56...a8c
Syngensang Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 Du må få hjelp! Han er ikkje god, og du må kome deg vekk. Alt du har skrive om er langt over alle grenser.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 Takk for svar. Det har tatt meg veldig lang tid å innse at ting er galt. men etter episoder denne uken har jeg skjønt at jeg må ta tak og komme meg bort. kan ikke utsette oss for dette. Anonymkode: 5e00f...ecf
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 Håper du vet det selv hi. Anonymkode: de57a...8d4
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #8 Skrevet 13. juni 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg lever med en mann, vi har hatt et godt samliv helt frem til for noen år siden. Men nå har vi det ikke godt... nå .. truer han med å bli sint. Eks må jeg lukke døren? Må jeg bli sint? Blir veldig irritert om barnet vårt har besøk. kjefter og skriker på tlf om noe irriterer han, i går stod jeg på butikken og betalte og svarte men signalene var dårlige og han mente jeg satt og drakk på pub. slår i bordet kaller meg negative ting, fitte, lyset er på men ingen er hjemme, dritt kjærring, du er mentalt syk du. han er hundre prosent sikker på at jeg er utro. Noe jeg ikke er har vært eller er. han har satt opp kamra i stuen. j Anonymkode: 5e00f...ecf Han høres syk ut... Anonymkode: d5703...0e6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #9 Skrevet 13. juni 2020 Det er ikke bra. .men det kan jo også høres ut som om noe har skjedd med han. Plutselig paranoia burde sjekkes ut. Kan være symptom på mye rart i hjernen Anonymkode: 5613e...5df
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #10 Skrevet 13. juni 2020 Dette er ikke bra. Du har det vondt, og blir nok psykisk mishandlet og ødelagt av dette. Så jeg synes du skal komme deg bort fra han, iallefall for en stund. Så må han komme seg til en lege for utredning. Når noen forandrer personlighet slik, kan det være alvorlige ting som ligger bak, både fysiske, psykiske og andre problemer som økonomi , jobb osv. Du må få en god pause, og han må utredes. Anonymkode: 487de...56b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #11 Skrevet 13. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg lever med en mann, vi har hatt et godt samliv helt frem til for noen år siden. Men nå har vi det ikke godt... nå .. truer han med å bli sint. Eks må jeg lukke døren? Må jeg bli sint? Blir veldig irritert om barnet vårt har besøk. kjefter og skriker på tlf om noe irriterer han, i går stod jeg på butikken og betalte og svarte men signalene var dårlige og han mente jeg satt og drakk på pub. slår i bordet kaller meg negative ting, fitte, lyset er på men ingen er hjemme, dritt kjærring, du er mentalt syk du. han er hundre prosent sikker på at jeg er utro. Noe jeg ikke er har vært eller er. han har satt opp kamra i stuen. j Anonymkode: 5e00f...ecf Det som overrasker meg,er at du finner deg i dette, når du vet hvor galt det er. Ta barnet med deg å stikk, evt få han med deg på fmvk, er jo noe som er riv ruskende galt med den mannen der. Anonymkode: 80f97...277
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #12 Skrevet 13. juni 2020 Hvor gammel er han? Kan han ha fått tidlig demens? Anonymkode: 2e831...b0a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #13 Skrevet 13. juni 2020 Ja dette er psykisk vold. Er han rolig bør du spørre han uten å anklage, si at han har forandret personlighet de siste årene, blitt mer sint og anklagende, si du er bekymret og om han kan gå til legen. Hvis han innser det selv og oppsøker hjelp og det er en medisinsk grunn ville jeg støttet han, men likevel flyttet. Han han vært normal i mange år før dette begynte og en kjærlig partner kan det ligge noe medisinsk bak. Hvis han endret seg fort etter forholdet begynte, er det nok rett og slett en farlig mann og du bør planlegge i sjul, føre opp alt han gjør som bevis, flytte med hjelp og sikre deg og barnet. Godt du har kommet til det punktert du vil ut. Du må gjøre det for både din egen og barnets del. Ta kontakt Krisesenteret. Anonymkode: 6f9d8...6e8
Gjest Skrevet 13. juni 2020 #14 Skrevet 13. juni 2020 Kontrollerende psykopat og i tillegg drittsekk. Kamera i stua, altså wtf??!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2020 #15 Skrevet 14. juni 2020 Jeg er i en tilsvarende situasjon. Det har tatt meg lang tid å innse hva han driver med, men til sammen fire psykologer (to på familievernkontoret, en privatpraktiserende og barnepsykolog på BUP) har sagt det samme i løpet av det siste året. Det er ikke lett å forstå, for det skjer gradvis. Mannen min legger også mye skyld på meg, så jeg har prøvd å forandre meg lenge, men han finner bare noe nytt. Han tvinger meg til sex - ting jeg ikke vil mm, men ikke med vold. Jeg må gjøre det for å blidgjøre han når jeg har sagt noe «feil». Fremdeles er jeg usikker og tenker at kanskje det er jeg som tåler for lite, men uansett er det grusomt å leve sånn. Min mann har i tillegg et alkoholproblem (godt skjult). Få hjelp, du kan ringe familievernkontoret eller et krisesenter. Sistnevnte kan gi deg en samtale over telefon ganske raskt. Anonymkode: 3a200...c72
Gjest Skrevet 14. juni 2020 #16 Skrevet 14. juni 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er i en tilsvarende situasjon. Det har tatt meg lang tid å innse hva han driver med, men til sammen fire psykologer (to på familievernkontoret, en privatpraktiserende og barnepsykolog på BUP) har sagt det samme i løpet av det siste året. Det er ikke lett å forstå, for det skjer gradvis. Mannen min legger også mye skyld på meg, så jeg har prøvd å forandre meg lenge, men han finner bare noe nytt. Han tvinger meg til sex - ting jeg ikke vil mm, men ikke med vold. Jeg må gjøre det for å blidgjøre han når jeg har sagt noe «feil». Fremdeles er jeg usikker og tenker at kanskje det er jeg som tåler for lite, men uansett er det grusomt å leve sånn. Min mann har i tillegg et alkoholproblem (godt skjult). Få hjelp, du kan ringe familievernkontoret eller et krisesenter. Sistnevnte kan gi deg en samtale over telefon ganske raskt. Anonymkode: 3a200...c72 Bor dere fortsatt sammen?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2020 #17 Skrevet 14. juni 2020 Krisesenteret er det riktige sted å ringe, ikke familievernkontoret. Har selv fått god hjelp hos krisesenter, de er eksperter på slike situasjoner. Ring dit! Anonymkode: 405e8...df6
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2020 #18 Skrevet 14. juni 2020 5 hours ago, Anonym bruker said: Jeg er i en tilsvarende situasjon. Det har tatt meg lang tid å innse hva han driver med, men til sammen fire psykologer (to på familievernkontoret, en privatpraktiserende og barnepsykolog på BUP) har sagt det samme i løpet av det siste året. Det er ikke lett å forstå, for det skjer gradvis. Mannen min legger også mye skyld på meg, så jeg har prøvd å forandre meg lenge, men han finner bare noe nytt. Han tvinger meg til sex - ting jeg ikke vil mm, men ikke med vold. Jeg må gjøre det for å blidgjøre han når jeg har sagt noe «feil». Fremdeles er jeg usikker og tenker at kanskje det er jeg som tåler for lite, men uansett er det grusomt å leve sånn. Min mann har i tillegg et alkoholproblem (godt skjult). Få hjelp, du kan ringe familievernkontoret eller et krisesenter. Sistnevnte kan gi deg en samtale over telefon ganske raskt. Anonymkode: 3a200...c72 Hvor gammel er barn/a dine? Jeg håper du går fra mannen.. Anonymkode: 5613e...5df
Admin Skrevet 14. juni 2020 #19 Skrevet 14. juni 2020 Tråden er ryddet for innlegg signert av helsepersonell. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå