Gå til innhold

Fortsatt 1 meter avstand mellom barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da vet jeg ikke hvilken skole du er lærer på for her løper alle rundt sammen. Men hvordsn skal jeg få trent med 4 barn. Har du prøvd selv? Minste er 1 år, neste er 3 år, neste er 6 år og eldste er 9 år. Det blir ikke mye trening, og den ene timen trenger jeg å få lov til å puste og være meg selv. Som sagt jeg har holdt angsten min i sjakk i 7 år, men har begynt å oppleve panikkangst igjen, og mor trenger å få egentid og jeg trenger å få lov å trene kroppen min uten 4 barn rundt meg. For det er bare ikke mulig 👍

Anonymkode: 26ae9...299

Og løpe rundt alle sammen skal de altså ikke gjøre. Nei, jeg har ikke prøvd selv å trene med fire barn, jeg har bare tre. Med mine trener jeg styrke på lekeplassen, eldste har et ekstra øye på minste. Jeg sykler og løper med de minste i vogn eller går tur i skogen med meis. Det er kjempeleit at du er blitt sykere, men det blir ikke bedre av sutring. Jeg syns også du bør undersøke om du har rett på gratis kjernetid i barnehage. Hvis du er syk, er 100% alene og har dårlig økonomi er det ikke noe du skal se bort fra. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da vet jeg ikke hvilken skole du er lærer på for her løper alle rundt sammen. Men hvordsn skal jeg få trent med 4 barn. Har du prøvd selv? Minste er 1 år, neste er 3 år, neste er 6 år og eldste er 9 år. Det blir ikke mye trening, og den ene timen trenger jeg å få lov til å puste og være meg selv. Som sagt jeg har holdt angsten min i sjakk i 7 år, men har begynt å oppleve panikkangst igjen, og mor trenger å få egentid og jeg trenger å få lov å trene kroppen min uten 4 barn rundt meg. For det er bare ikke mulig 👍

Ikke skaff deg flere barn enn du klarer. Det er veldig enkelt. Nå er det ditt problem at du sitter i klisteret og er så udugelig på den store barneflokken at du ikke klarer å få trent. Mor trenger ikke egemtid, mor trenger å dra hue ut av navlen og lære seg prevensjon.

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Ikke skaff deg flere barn enn du klarer. Det er veldig enkelt. Nå er det ditt problem at du sitter i klisteret og er så udugelig på den store barneflokken at du ikke klarer å få trent. Mor trenger ikke egemtid, mor trenger å dra hue ut av navlen og lære seg prevensjon.

Joda får trent 👍 Skulle likt å møtt deg i virkeligheten jeg. Senteret jeg trener åpner barnepass🥳🥳

Skrevet
1 time siden, Leverpostei skrev:

Og løpe rundt alle sammen skal de altså ikke gjøre. Nei, jeg har ikke prøvd selv å trene med fire barn, jeg har bare tre. Med mine trener jeg styrke på lekeplassen, eldste har et ekstra øye på minste. Jeg sykler og løper med de minste i vogn eller går tur i skogen med meis. Det er kjempeleit at du er blitt sykere, men det blir ikke bedre av sutring. Jeg syns også du bør undersøke om du har rett på gratis kjernetid i barnehage. Hvis du er syk, er 100% alene og har dårlig økonomi er det ikke noe du skal se bort fra. 

Så da kan du klappe igjen 👍😎 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda får trent 👍 Skulle likt å møtt deg i virkeligheten jeg. Senteret jeg trener åpner barnepass🥳🥳

Hva er det da du gnager etter?

Anonymkode: b73da...766

Skrevet
4 timer siden, Leverpostei skrev:

Alle disse 21 går vel i klasse, da, og regnes dermed som én kohort? De skal fortsatt unngå trengsel ute, de skal ikke bytte mellom klasserom, og de skal ikke blandes med andre kohorter. Når de er sammen med barn utenfor kohorten - altså utenfor klassen - må de holde 1 meters avstand.

Ja, de regnes fremdeles som en kohort, bare at kohortene er større enn da vi åpnet skolen igjen. I skoletiden kan en hel klasse være en kohort og på SFO kan vi samarbeide på trinnet ved behov, men vi får ikke samarbeide med andre trinn. Når vi samarbeider på trinnet, holder vi en-meters-regelen så godt vi kan, selv om dette så vidt jeg husker ikke er spesiefisert i den siste oppdateringen av smitteveilederen. Vi gjør det likevel, spesielt om vi er inne sammen. 

Og dere som sier at jeg ikke har greie på hva jeg snakker om, så har jeg det. Jeg har lest smitteveilederen fra begynnelsen til slutt. At noen skoler er sløve og later som om at ingen regler gjelder lenger, er jo synd. Men det er fremdeles regler.

Anonymkode: 31053...72c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...