Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 12-åringen min fortalte i går at de etter oppstart etter korona, har fått game ca tre ganger i skoletiden. Altså ikke pedagogiske spill, men rein gaming. Også i går fikk de gjøre det. Sitte inne og game i gymtimen (!), mens solen skinner ute. Hva tenker dere? Er det ok? Jeg synes de gamer nok på fritiden, jeg. Og de bør være mest mulig ute om sommeren. Anonymkode: 3babb...871
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 I utgangspunktet enig med deg, men nå er vi alle i en presset situasjon, og alt er annerledes enn det pleier å være. I klassen til sønnen min, hvor det normalt er 4 lærere fordelt ut over dagen, er det nå bare 1. Skoletidene er endret, lokalene er endret, innholdet er endret. Og det som er viktig å huske, er at det er midlertidig. Jeg vet at klassen til sønnen min, får lov å spille Pokemon Go i friminuttene for eks, hvor de vanligvis ikke får ha telefon i det hele tatt. Men, de har jo ikke lov å leke for tiden, så da må de jo gjøre noe annet. Anonymkode: 13780...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå