Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Er det flere som tenker at dette plagget blir litt ulikt på ulike personer? Jeg har f.eks. to ulike kollegaer med veldig ulik kroppsfasong, og i dag gikk de nesten likt kledd på jobb (singlet med spaghettistropper og halvlang shorts), men resultatet ble helt ulikt. Ene er liten, petit med smale skuldre, små bryster og generelt rett i figuren. På henne så antrekket anstendig ut. Hun andre er formfull med timeglassfigur og fyldige bryster, skal midje og runde hofter. På henne ble antrekket nesten litt utfordrende og tacky. Så jeg tenker litt at det ikke bare er hvordan er plagg er, men også den som bærer det. Eller? Anonymkode: 34b4b...5f9
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 Store pupper blir fort tacky hvis man har en singlet med lav utringning. Men jeg synes ikke at en singlet med spagettistropper under noen omstendigheter er greit å bruke i noen som helst jobb, uansett kroppsform eller størrelse. Anonymkode: 1914b...9e7
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 Med mindre du jobber som badevakt, så er singlet upassende på jobb Anonymkode: ddc6d...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå