Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Sliter ekstremt med at jeg ikke har lyst på mat på dagtid. Vil bare gjøre andre ting. Har nøtter jeg knasker, bananer og mye sånn såkalt sunt som har mye energi. Men det holder liksom ikke med mindre du lager deg større måltider. Angsten kan fort forsvinne om jeg spiser.. men da må det stekes 2 speilegg, fisk eller andre mer feite og tyngre ting Anonymkode: aff6f...084
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #2 Skrevet 12. juni 2020 Fisk og speilegg er ikke feite ting! Anonymkode: 69693...a15
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 Men ja. Du kan få psykiske symptomer av for lite mat. Det kan faktisk gi psykose eller gjøre deg manisk. Har du lest Hamsuns «Sult»...? Anonymkode: 69693...a15
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 Du bør ta opp spiseproblematikken din med terapeuten din, for det er lenge du har spist minimalt, og du er undervektig i tillegg, hvis du er den jeg antar du er. Du trenger hjelp for å få orden på spiseproblematikken din, hvis ikke saboterer du både egen kropp og psyke. Vær ærlig med terapeuten din! Anonymkode: 9e8e7...695
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå