Gå til innhold

CC Cowboys låt mellom 2015-2017

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en låt på Spotify lista mi som jeg lagret etter å ha sett CC Cowboys fremføre den på Senkveld. Dette var mellom 2015 og 2017. Husker ikke eksakt år for jeg trodde aldri dette kom til å bli en gåte for meg 😅

Nå er den altså forsvunnet fra Spotify lista mi og jeg finner den ikke igjen - har prøvd å søke den opp og gå gjennom ulike låter da jeg ikke klarer å huske tittelen.

Låten var utrolig fengende - jeg er absolutt ingen CC Cowboys fan, men akkurat denne likte jeg. Men nå er den altså borte.

Kan noen her hjelpe meg? Den var altså ny og fremført på Senkveld mellom 2015 og 2017.

Rart hvordan en låt plutselig kan bety så mye 😅

Anonymkode: 80229...3be

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde en låt på Spotify lista mi som jeg lagret etter å ha sett CC Cowboys fremføre den på Senkveld. Dette var mellom 2015 og 2017. Husker ikke eksakt år for jeg trodde aldri dette kom til å bli en gåte for meg 😅

Nå er den altså forsvunnet fra Spotify lista mi og jeg finner den ikke igjen - har prøvd å søke den opp og gå gjennom ulike låter da jeg ikke klarer å huske tittelen.

Låten var utrolig fengende - jeg er absolutt ingen CC Cowboys fan, men akkurat denne likte jeg. Men nå er den altså borte.

Kan noen her hjelpe meg? Den var altså ny og fremført på Senkveld mellom 2015 og 2017.

Rart hvordan en låt plutselig kan bety så mye 😅

Er ikke det enklest om du søker opp CC Cowboys og hører kjapt gjennom starten av låtene som ligger der? Dersom den ble fremført på Senkveld kan du være heldig at den ligger på topp fem valg

Anonymkode: 2be70...467

Skrevet

Anonymkode: 33ffb...75b

Skrevet

Jeg har prøvd dette, uten hell 😅

Hi

Skrevet

Takk for link, men dette var senkveld mellom 2015 og 2015, når Thomas og Harald var programledere. Ikke Helene og Stian.

Hi

Skrevet

2015 og 2017 mente jeg selvfølgelig 😅

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...